در بازدید وزیر اقتصاد ارمنستان از نمایشگاه بین‌المللی اصفهان مطرح شد
همزمان با بازدید وزیر اقتصاد کشور ارمنستان از نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، گام‌های همکاری‌های دو جانبه میان ایران و ارمنستان در صنعت نمایشگاهی با نقش‌آفرینی نمایشگاه اصفهان برداشته شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲ 25 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، وهان کروبیان، وزیر اقتصاد کشور ارمنستان در راس هیئتی بلندپایه از فعالان اقتصادی و تجاری این کشور در سفر به اصفهان از نمایشگاه بین‌المللی این شهر بازدید کرد و با علی یارمحمدیان، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان دیدار و گفتگو کرد.
کروبیان در این بازدید، نمایشگاه اصفهان را یکی از پتانسیل‌های ویژه اقتصادی در ایران عنوان کرد و گفت: فعالان اقتصادی دو کشور می‌توانند اقدامات ویژه‌ای برای انجام فعالیت‌های تجاری هدفمند و مبتنی بر سودآوری انجام دهند و در این میان، نمایشگاه اصفهان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
وی با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم در آینده نزدیک ارتباطات تجاری بر مبنای رویدادهای نمایشگاهی میان دو کشور را تقویت کنیم‌، ادامه داد: ارمنستان از گسترش ارتباطات تجاری با جمهوری اسلامی ایران و فعالان اقتصادی این کشور استقبال می‌کند؛ بر همین اساس تلاش گسترده‌ای برای اجرای این تعاملات به کار خواهد بست.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان هم در این دیدار، با اشاره به اینکه محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان، استانداردترین مرکز نمایشگاهی در کشور به شمار می‌رود، گفت: در ساخت این مرکز نمایشگاهی تلاش شده شرایطی فراهم آید تا شرکت‌های تراز اول جهان و منطقه در نمایشگاه‌های استان اصفهان حضور یابند.
علی یارمحمدیان با بیان اینکه نمایشگاه اصفهان زمینه حضور و ارائه به روز خدمات و کالاهای تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی را فراهم می‌کند، افزود: آنچه در فعالیت‌‌های نمایشگاه بین‌المللی اصفهان مد نظر قرار گرفته، توانایی ایجاد شرایط فعالیت‌های بین‌المللی میان فعالان اقتصادی ایران و کشورهای مختلف است؛ بنابراین امیدواریم ارتباط مطلوب تجاری میان ایران و ارمنستان بر مبنای صنعت نمایشگاهی شکل گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار