دردهه فجر صورت می گیرد؛
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان گفت:دردهه فجر16 پروژه در بخش آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر 245میلیارد و 450 میلیون ریال در سطح استان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۳۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷ 25 January 2021

هاشم امینی اعلام کرد: در دهه فجر سال جاری 14 پروژه در بخش آب به بهره برداری می رسد و پروژه کلکتور فاضلاب شاهین شهر و منطقه 6 اصفهان در بخش فاضلاب در مدار بهره برداری قرار می گیرند.
وی با بیان اینکه در دهه فجر 4 مخزن آب در مدار بهره برداری قرار می گیرد تصریح کرد: مخزن هزار مترمکعب در شهر دامنه در شهرستان فریدن، مخزن دوهزارمترمکعبی در دهق نجف آباد، مخزن 100 مترمکعبی روستای چیرمان کوهپایه، مخزن 50 مترمکعبی روستای آبچویه کوهپایه در این ایام در مدار بهره برداری قرار می گیرند، همچنین بازسازی مخزن 100 مترمکعبی روستای ازونبلاغ در شهرستان فریدن به پایان رسیده و در بهمن ماه بهره برداری می شود.
مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان با اشاره به افتتاح آزمایشگاه میکروبیولوژی در شهر نجف آباد اظهار داشت: از آنجائیکه ارتقای کیفی آب شرب مردم برای فعالان صنعت بسیار حائز اهمیت است راه اندازی آزمایشگاه میکروبیولوژی در دستور کار قرار گرفت.
مهندس هاشم امینی به بهره برداری از سیستم تله متری و مانیتورینگ منابع آبی روستاهای بخش بن رود پرداخت و بیان داشت: در این ایام مبارک، سیستم تله متری و مانیتورینگ منابع آبی 17 روستای بخش بن رود عملیاتی می شود تا از این پس آب شرب عادلانه میان روستاییان توزیع گردد.
وی ادامه داد: در دهه فجر سال جاری با بهره برداری از 12 کیلومتر خط انتقال آب، اهالی روستای جشوقان منطقه کوهپایه ازآب شرب پایدار بهره مند می شوند .
امینی تقویت منابع آب محلی را در سطح استان بسیار حائز اهمیت برشمرد و خاطرنشان ساخت: به منظور تقویت منابع آب محلی حفر چاه در برخی از نقاط استان در دستور کار قرارگرفت، که در دهه فجر 5 حلقه چاه جدیدالحفر افتتاح می گردند. همچنین 4 حلقه چاه در منطقه 6 اصفهان و یک حلقه در شاهین شهر در مدار بهره برداری قرار می گیرند.
مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان با بیان اینکه با یکپارچه سازی شرکتهای آبفا شهری و روستایی یکی از اولویت ها اصلاح و بازسازی شبکه فرسوده آب در روستاها بوده است، اعلام کرد: 19.5 کیلومتر شبکه فرسوده آب در خور وبیانک، پس از بازسازی و اصلاح در دهه فجر امسال در مدار بهره برداری قرار می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار