استاندار اصفهان با اشاره به سیاست دولت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در کشور، گفت: امسال ۲۴ هزار میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و ضروری این استان جذب شده است.
کد خبر: ۹۳۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵ 21 January 2021

عباس رضایی افزود: پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای اصفهان پیش بینی شده بود که بیش از این مبلغ تاکنون جذب شده است.

وی با اشاره به اجرای پروژه های مننوع  با شرایط سخت اقتصادی در حوزه های مختلف استان در هفت سال گذشته، بیان کرد: اقدامات بیش از ۴۰ ساله گذشته انقلاب اسلامی در مقایسه با سیاه چاله‌های دوران طاغوت از دستاوردها نظام در این دوران حکایت دارد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه دهه فجر فرصت خوبی برای ابراز تبیین دیدگاه‌ها و برنامه‌های انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی را ابتدا باید برای خود و سپس برای عموم مردم به ویژه نسل جوان بیان و پیشرفت‌های نظام اسلامی با مقایسه شرایط قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد.

وی به وضعیت اصفهان در مبارزه با بیماری کرونا اشاره کرد و یادآور شد: با همکاری مردم و تلاش مسئولان وضعیت خوبی در استان حاکم است و بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا اگر تا ۲۲ بهمن شرایط به صورت فعلی باشد، مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن‌ماه به صورت سخنرانی و پخش از صدا و سیما و بدون حضور مردم برگزار می‌شود و البته برنامه‌های جدید و خلاقانه با شرایط کنونی به منظور نشان دادن عشق و علاقه خود به انقلاب اسلامی مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم نتایج تست انسانی واکسن‌های ایرانی مشخص و مردم بتوانند از این واکسن‌ها استفاده کنند، تصریح ‌کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ماسک در زمان حاضر بهترین اقدامی در مقابل این بیماری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار