نخستین کنگره" اصفهان و توسعه ملی فرصت‌ها و چالش‌های پیش رو " بهار سال ۱۴۰۰ در این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴ 21 January 2021

دبیرکل این کنگره در حاشیه کمیته راهبری برگزاری آن در استانداری اصفهان گفت: استان اصفهان همواره  در توسعه علمی، فرهنگی، صنعتی، زیست محیطی، گردشگری و هنری و در مجموع در همه عرصه‌های توسعه نقش مهم و موثری داشته است.
سید مهدی ابطحی ادامه داد:  واکاوی این مسیر و بررسی چالش‌های پیش‌رو  نقش مهمی در ترسیم صحیح‌تر و بهتر حرکت و همچنین ارائه الگویی مطالب در سطح کشور خواهد داشت.
وی اضافه کرد: همچنین چنین کنگره‌هایی باعث همگرایی و هم‌افزایش ظرفیت‌های علمی و اجرایی استانی است که شاهد حضور انسان‌ها نخبه و اثرگذاری از شمال آن در کاشان تا جنوبی‌ترین نقطه و از شرق تا غرب آن هستیم.
دبیرکل کنگره اصفهان و توسعه ملی با اشاره به مصوبات دومین جلسه کمیته راهبری این کنگره، افزود: در این جلسه ساختار نهایی کنگره و  مسوولیت دستگاه‌ها و دانشگاه‌ها و همچنین وظایف کمیته‌ها و زیر کمیته‌ها مشخص شد.
وی اظهار کرد: کمیته‌های این کنگره با مسئولیت  دانشگاه‌های اصفهان، کاشان، علوم پزشکی اصفهان، علوم پزشکی کاشان، صنعتی اصفهان، هنر اصفهان، آزاد اسلامی اصفهان و اتاق بازرگانی و همچنین استفاده از ظرفیت نهادهای عمومی و مردمی مانند سمن‌ها فعال خواهند بود.
ابطحی اظهار کرد: رییس کنگره عباس رضایی استاندار اصفهان، دبیرکل کنگره سید مهدی ابطحی رییس دانشگاه صنعتی اصفهان، دبیر علمی کنگره علی آهنومنش رئیس اتحادیه موسسات و دانشگاه های غیر انتفاعی، محمدجواد امیدی قائم‌مقام رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در امور بین‌الملل و توسعه ساختارهای فناوری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار