فرماندار بندرخمیر:
تابناک-فرماندار بندرخمیر از نصب دستگاه سی تی اسکن پیشرفته به بندرخمیر و راه اندازی آن در آینده ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱ 21 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،میرهاشم خواستار در حاشیه بازدید از دستگاه سی تی اسکن که به همراه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمیر صورت گرفت بر ضرورت تجهیز مراکز درمانی شهرستان به ویژه بیمارستان نیاپور تاکید کرد و گفت: حق مردم در سراسر این شهرستان است که خدمات درمانی با کیفیت دریافت کنند.

وی افزود: تجهیز سی تی اسکن بیمارستان یکی از نیازهای ضروری بود و این مهم با تلاش مضاعف مسئولان و متولیان حوزه سلامت با ورود این دستگاه به شهرستان محقق شد.

رئیس شورای سلامت شهرستان با اشاره به رویدادهای بسیار خوبی مانند شبانه روزی شدن مرکز خدمات جامع سلامت کهورستان، شبانه روزی شدن  داروخانه های مراکز، سی تی اسکن بیمارستان، جذب نیروهای متخصص و اقداماتی که در حوزه سلامت جهت رفاه حال مردم شریف شهرستان انجام شده و در دست اقدام است از مدیرشبکه بهداشت و درمان و مجموعه تحت مدیریت وی تقدیر وتشکر کرد و تحقق همه این خواسته‌ها و نیازها را گام مثبتی در راستای توسعه این حوزه و ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم دانست.

در ادامه، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت، پشتیبانی و توجه فرماندار شهرستان که با حساسیت ویژه ای مسایل مربوط به حوزه سلامت شهرستان را رصد می نماید، گفت:  امیدوارم با حمایت، پشتیبانی و همدلی همه مسئولین برای دستیابی و رفاه حال مردم شهرستان بندرخمیر جهت دریافت خدمات مطلوب و برخورداری از تجهیزات نوین پزشکی گام موثری برداشته و تحولات بسیار خوبی صورت گیرد.

دکتر احمد چنگایی با اشاره به اضافه شدن دو پزشک متخصص جدید به بیمارستان نیاپور، افزود: متخصص قلب و عروق و متخصص داخلی بیمارستان نیاپور بندرخمیر نیز طی روزهای اخیر در شهرستان مستقر شده و از یکم بهمن ماه سال جاری در کلینیک بیمارستان نیاپور آماده ارائه خدمات به مردم منطقه می باشد.

انتهای پیام / ز41

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار