امروز و در تغییرات گسترده و بی مقدمه در فرمانداری های برخی شهرستان ها واکنش ها و سخنان خاصی هم مطرح شد که نشان دهنده تلاش این فرمانداران برای حفظ شان و جایگاه خود است .
کد خبر: ۹۳۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷ 21 January 2021

امروز و در تغییرات گسترده و بی مقدمه در فرمانداری های برخی شهرستان ها واکنش ها و سخنان خاصی هم مطرح شد که نشان دهنده تلاش این فرمانداران برای حفظ شان و جایگاه خود است .

از انتقادهای خوانپایه فرماندار معزول گچساران تا سخنان اتابک در مقایسه عملکرد سیاسی عدل هاشمی و سید محمد موحد!

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علیرضا اتابک امروز در نشست تکریم خود و معارفه فرماندار جدید شهرستان انتصاب فرماندار جدید و انتقال خود به گچساران را شوکه‌آور خواند و اظهار داشت: تا ساعت 9 امروز در جریان این تغییرات نبودم.

اتابک گفت:دنبال همواری‌ها نبودم در دل ناهمواری‌ها بودم روز اول که به کهگیلویه آمدم گفتم پای به میدان مین گذاشتم.

فرماندار سابق کهگیلویه با بیان اینکه انسانها را باید از عملکردشان قضاوت کرد، ادامه داد:اگر بخواهم عملکرد این مدت خود را بیان کنم در وقت جلسه نمی‌گنجد جلسه بزرگتری با حضور شورای اداری می طلبید.

اتابک گفت: دنبال پست و فرماندار نبودم احساس کردم شهرستان خلاهایی دارد که نگرش‌هایی عامل آنهاست نگرش‌ها را باید تغییر داد.

وی در تبیین عملکرد خود تصریح کرد: کارهایی که طی چهار دهه از انقلاب در این شهرستان فراموش شده بود انجام گرفت ساماندهی ورودی دهدشت بعد از 25 سال آغاز شد طرح تفصیلی با وجود همه مخالفت‌ها به تصویب رسید.

اتابک کهگیلویه را مهد حساسیت‌های سیاسی خواند و افزود: بد و بیراه شنیدم اماکارم را انجام دادم در مجموعه فرمانداری همه می‌دانند نامهربانی دیدم مقاومت کردم معتقدم هر کس در جای خود قرار بگیرد کار مردم را با نگرش سیاسی و باندبازی قاطی نکند اگر به این سمت رفتیم بدانیم کهگیلویه توسعه پیدا نمی کند.

فرماندار جدید گچساران گفت: باید به سمتی برویم که کهگیلویه نجات پیدا کند فرزندان این شهرستان نباید تخریب شوند با خودزنی به جایی نمی‌رسیم کهگیلویه نیروهای شایسته و پای کار بسیار دارد نخبه کشی نکنیم.

این مسؤول با بیان اینکه وظایف خود را فراتر از سازمانی انجام دادم و با شدیدترین بحرانها در این شهرستان مواجه بودم، افزود: مسیر را ترسیم کردم روراست با مردم حرکت کردم سختی‌ها را به خود تحمل کردم تا مشکل مردم پیگیری شود.

به نقل از فارس ، اتابک با یادآوری حوادث گذشته در شهرستان گفت: انتخابات در کمال آرامش و بدون تنش برگزار شد گرانی بنزین در کهگیلویه بدون خسارت و آسیب مدیریت شد.

وی همکاری و تعامل با چهار امام جمعه در شهرستان را مورد اشاره قرار داد و افزود: از سردار هاشمی‌پور تشکر می‌کنم هیچ گاه برای عزل و نصب‌ها با من تماس نگرفت.

اتابک ادامه داد: حاج‌آقای موحد متفاوت‌تر بود دوست داشتم برای تغییر مدیران تماس می‌گرفت اما برای هیچ موردی با من هماهنگی نکرد.

وی البته این را هم گفت که ایجاد مزاحمتی از ناحیه نماینده ندیدم مرتب برای کارهای شهرستان با نماینده هماهنگ بودم.

اتابک افزود: از اعتماد دکتر کلانتری که تکلیف را به گردن من نهادند قدردانی می‌کنم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار