کشاورز افزود: در حال حاضر حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت فارس معادل ۴۷ درصد از جمعیت استان، تحت پوشش تامین اجتماعی استان هستند.
کد خبر: ۹۳۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 21 January 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر کل تامین اجتماعی استان فارس گفت: تعداد خدمات غیرحضوری طرح خدمات الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی باعنوان ۳۰۷۰ که از آبان ماه آغاز شده است، تا پایان بهمن ماه به ۳۰ خدمت افزایش می‌یابد.
کشاورز با بیان این که سالانه در کشور حدود ۹۰ و در فارس حدود ۵ میلیون نفر به سازمان تامین اجتماعی مراجعه می‌کنند افزود: پیش بینی می‌شود با توسعه خدمات الکترونیکی شاهد کاهش ۷۰ میلیون مراجعه حضوری در کشور و ۳ میلیون و ۵۰۰ مراجعه در استان فارس باشیم.
وی گفت: بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران تامین اجتماعی می‌توانند با مراجعه به سامانه es.tamin.ir و ثبت اطلاعات بیمه‌ای خود از خدمات متنوع غیرحضوری بهره‌مند شوند.
مدیر کل تامین اجتماعی استان فارس با اشاره به آسیب‌های شیوع کرونا، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر از بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان فارس در مشاغل آسیب دیده از کرونا، متقاضی دریافت غرامت دستمزد شدند که بیش از ۲۰ میلیارد تومان غرامت به این گروه پرداخت شده است.
کشاورز افزود: در حال حاضر حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت فارس معادل ۴۷ درصد از جمعیت استان، تحت پوشش تامین اجتماعی استان هستند.
وی تعداد بیمه شدگان اصلی را ۷۸۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: شمار مستمری بگیران فارس ۲۳۰ هزار نفر است که ماهانه ۵۰۰ میلیارد تومان بابت مستمری به آنان پرداخت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار