نماینده دشتستان در نشست با وزیر بهداشت:
تابناک-نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک بیمارستان کفاف شهرستان دشتستان با این وسعت و جمعیت را نمی‌دهد، ساخت و تکمیل بیمارستان دوم در این شهرستان را ضروری دانست.
کد خبر: ۹۳۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳ 19 January 2021

یک بیمارستان برای دشتستان کافی نیست/ لزوم توسعه زیرساخت‌ها و بهبود وضعیت نیروها+عکس

به گزارش خبرنگار تابناک،دکتر ابراهیم رضایی در نشست با وزیر بهداشت ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه وزارت بهداشت برای پیشگیری و مقابله با کرونا، با انتقاد از وضعیت تعداد تخت‌های بیمارستانی، کمبود امکانات و تجهیزات و نیز میزان اندک تخصیص دارو در استان بوشهر اظهار داشت: در حوزه درمانی نسبت به متوسط کشور وضعیت ضعیف‌تری داریم.


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زیرساخت‌ها و امکانات فعلی بهداشتی و درمانی در شهرستان دشتستان جوابگوی نیازهای مردم نیست و نیاز است که ارتقا پیدا کند.


رضایی خواستار تخصیص تجهیزات مورد نیاز بیمارستان شهید گنجی برازجان، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، بهیاران، پرستاران و نیروهای شرکتی بیمارستان، تسریع در تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان، تکمیل و تجهیز و راه‌اندازی مرکز بستر درمان شبانکاره، تکمیل و تجهیز و راه‌اندازی درمانگاه تخصصی برازجان، رفع مشکلات درمانگاه‌های شهرها و روستاهای دشتستان، آموزشی شدن بیمارستان شهید گنجی برازجان و جذب نیروهای جدید شد.


در این نشست فرماندار دشتستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز حضور داشتند.


وزیر بهداشت در این نشست با تاکید بر لزوم بهبود وضعیت درمانی استان بوشهر و شهرستان دشتستان، دستوراتی را برای ارتقای زیرساخت‌ها و بهبود خدمات حوزه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان صادر کرد.

یک بیمارستان برای دشتستان کافی نیست/ لزوم توسعه زیرساخت‌ها و بهبود وضعیت نیروها+عکس

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار