رئیس فدراسیون تنیس در اصفهان
وجود ظرفیت‌های بالای رشته ورزشی تنیس، اصفهان را به قطب تنیس کشور تبدیل کرده است.
کد خبر: ۹۳۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴ 18 January 2021

رئیس فدراسیون تنیس در مجمع سالانه هیئت تنیس استان گفت: زیرساخت‌های مناسب هرچند اندک، وجود قهرمانان مختلف هم در بخش بانوان و آقایان، ملی پوشان زیاد در تیم‌های ملی و رده‌های سنی و برگزاری و میزبانی از رقابت‌های مهم کشوری و بین المللی سبب شده تا همواره از اصفهان به عنوان قطب تنیس کشور یاد شود و این یک ظرفیت خوب در کشور ماست که باید از آن بیشتر استفاده کنیم.
داود عزیزی با اشاره به کمبود زیرساخت‌ها این رشته در کشور گفت: باید با تلاش استان ها، مدیران شهری و مدیران ورزشی با ایجاد زیرساخت‌های مناسب، این رشته به صورت همگانی در دسترس همه خانواده‌ها و اقشار جامعه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه تنیس یک رشته خاص هست که از جذابیت و هیجان خاصی برخوردار است گفت: در سال‌های اخیر توجه به این رشته بسیار کم شده و اگر این موضوع ادامه دار باشد تیم‌های ملی و حوزه قهرمان پروری بسیار دچار زیان خواهد شد.
عزیز افزود: گرانی تجهیزات تنیس کار را برای ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمانی سخت کرده است.
رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به استقاده از ظرفیت‌های بالای بخش خصوصی برای توسعه و ترویج این رشته ورزشی گفت: ظرفیت‌های منابع دولتی در ورزش محدود است و این بخش خصوصی است که می‌تواند در این راستا بسیار کمک رسان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در مجمع سالانه هیئت تنیس با بیان اینکه انتخاب اصفهان به عنوان قطب تنیس کشور کار ما را بیشتر و سخت‌تر خواهد کرد گفت: باید از ظرفیت‌های بالای این رشته که در استان بیشتر استفاده کنیم.
سیدمحمد طباطبایی مهمترین هدف در این رشته ورزشی را استعدادیابی دانست و افزود: با اجرای این مهم سهم بالای تنیس استان اصفهان در کشور و تیم ملی همچنان حفظ می‌شود.
وی با اشاره به آماده کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه این رشته ورزشی در شهرستان‌های استان گفت: باید از ظرفیت‌های و استعداد‌های بالقوه شهرستان‌ها هم استفاده کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد با حضور بخش خصوصی و خیران ورزش یار در رشته تنیس بتوانیم این رشته را در استان بیشتر از گذشته توسعه دهیم.
بررسی برنامه‌های اجرا شده در سال ۹۹، برنامه ریزی برای برنامه‌های ۲ ماه آخر سال برنامه ریزی تنیس برای سال ۱۴۰۰، طرح و برنامه برای استعدادیابی در تنیس استان در سال آینده و بررسی هزینه‌ها و درآمد‌های هئیت تنیس در سال ۱۳۹۹ و سال ۱۴۰۰از مهمترین موضوعات این مجمع بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار