معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان
تاریخ ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر مشخص شد.
کد خبر: ۹۳۳۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲ 18 January 2021

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با وزارت کشور و استانداری‌های کشور تاریخ ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد.
حیدر قاسمی افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا که در اواخر خردادماه سال ۱۴۰۰برگزار می‌شود از انتخابات مهمی است که در حوزه جمهوریت نظام رخ می‌دهد و پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری این انتخابات در استان اصفهان انجام شده است.
وی گفت: بر این اساس، ثبت نام داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در استان اصفهان از ۲۰ تا ۲۶ اسفند و ثبت نام داوطلبان انتخابات شورا‌های روستا و تیره‌های عشایری از ۱۶ تا ۲۲ فروردین سال ۱۴۰۰ اجرا می‌شود و ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ به مدت پنج روز خواهد بود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه در زمان ثبت نام، داوطلبان انتخابات باید گواهی نداشتن سوء سابقه ارائه کنند گفت: بنابراین از هم‌اکنون باید پیگیر دریافت این گواهی باشندو تاریخ صدور گواهی گواهی نداشتن سوء سابقه داوطلبان هنگام ثبت نام، نباید از سه ماه، بیشتر گذشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار