شهرها و روستاهای مختلف استان اصفهان روز یکشنبه همزمان با سالروز شهادت مادر مهربانی‌ها بانوی بانوان دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) سیاهپوش و غرق در غم و ماتم است.
کد خبر: ۹۳۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 17 January 2021

مردم ولایتمدار و عاشق اهل بیت(ع) استان اصفهان، شب گذشته و امروز  در سوگ شهادت دخت نبی مکرم اسلام عزادار بودند و با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا این روز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی گرامی داشته شد.

شهرها و روستاهای استان اصفهان از چند روز گذشته در سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) سیاهپوش بود و پرچم های سیاه در آنها برافراشته شد و مراسم عزاداری بصورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

امسال گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اصفهان مصادف با تشییع چهار شهید دفاع مقدس تازه تفحص شده و سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و شهادت شهید دانشمند محسن فخری زاده بود و رنگ و بوی خاصی به خود گرفته بود.

برنامه ها و مراسم مختلفی مانند سخنرانی، نوحه سرایی، برپایی نمایشگاه و جمع آوری نذور مردم در این روزها در اصفهان به مناسبت شهادت مادر آسمانی ها برگزار شد از جمله اینکه برخی از مردم ولایتمدار با توجه به برگزار نشدن برخی از مراسم ایام فاطمیه بدلیل محدودیت های کرونایی، نذور فاطمیه خود را برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به محرومان و با توجه به فضیلت اطعام روز شهادت آن حضرت، تخصیص دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار