معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری شهرستان روانسر گفت: مربیان پرورشی برای تربیت نسلی متعهد باید روحیه امید و نشاط را در مدارس تقویت و خلاقیت‌ها را پرورش دهند.
کد خبر: ۹۳۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳ 17 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،پژمان امجدیان افزود: کشف استعداد دانش آموزان و پرورش و تقویت این استعدادها شادابی و بالندگی جامعه را به دنبال خواهد داشت.

وی کار فرهنگی و تربیتی را یک مسوولیت بسیار سنگین و حساس دانست و تصریح کرد: مربیان پرورشی باید فضای حاکم بر مدرسه را به یک فضای مجذوب و توام با عشق و صمیمیت تبدیل کنند.

معاون فرماندار روانسر ادامه داد: با توجه به شرایط حساس فرهنگی و جنگ نرم دشمنان باید بیشتر از گذشته به نقش و جایگاه معلم ها و مربیان پرورشی توجه داشته باشیم.

امجدیان اظهار داشت: اساس کار مربیان پرورشی در مدارس به عنوان سکان داران نظام تعلیم و تربیت، آموزش مهارت‌های زندگی به دانش آموزان و هدایت کردن آنان به سمت ارزش‌های والای انسانی است.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی که همه توجه ها به سمت آموزش در فضای مجازی پیش رفته است باید با برنامه‌ریزی و بسترسازی مناسب و درست در فضای مجازی، برنامه های پرورشی و تربیتی اجرایی شوند.

برگزاری مستمر کارگاه های آموزشی و جشنواره های فرهنگی و هنری، استفاده از ظرفیت مراکز فنی و حرفه ای توسعه مهارت ها، توجه به فرهنگ و ادبیات منطقه، توسعه امکانات ورزشی، بکارگیری دانش دانش‌آموزان مستعد در مسوولیت‌های اجتماعی از جمله مهمترین مطالباتی بود که مربیان پرورشی مدارس روانسر به آن اشاره کردند.

شهرستان روانسر بیش از هشت هزار دانش آموز دارد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار