به همت بقاع متبرکه اوقاف ناحیه یک صورت می گیرد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه یک از تهیه و توزیع ۷هزار پرس غذای بین نیازمندان همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا خبر داد
کد خبر: ۹۳۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹ 15 January 2021

حجت الاسلام و المسلمی اصغر توسلی ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: به همت بقاع متبرکه این شهرستان و با کمک خیرین و نیکوکاران ۷هزار پرس غذای گرم به ارزش ۹میلیارد ریال تهیه و در بین نیازمندان منطقه روز شهادت حضرت زهرا توزیع می شود .
این مقام مسئول همچنین به برگزاری مراسم عزاداری و سخنرانی ویژه ایام شهادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و ادامه داد: این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در بقاع شاخص همچون حرم حضرت زینب (س)،امامزاده شاه میرحمزه که هر روز راس ساعت ۱۸ از شبکه افق به صورت مستقیم پخش ،مقبره علامه مجلسی و..... برگزار می شود

وی برپایی روضه های خانگی به همین مناسبت را از دیگر برنامه های ایام شهادت حضرت زهرا (س) دانست و بیان کرد: تبیین سیره و منش حضرت زهرا (س) و فرهنگ جهاد و شهادت امری ضروری است و همگان باید در این راستا کوشا باشند.

حجت الاسلام توسلی اظهار داشت: در همه دستورات خداوندمتعال در قرآن کریم،در کنار نماز و روزه زکات و....به سنت حسنه کمک به یکدیگر نام برده شده و لذا کمک خیران در سنت حسنه وقف علاوه بر ارزش دنیوی شامل اجر اخروی و باقیات الصالحاتی خواهد بود.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه یک اظهار داشت: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون و با اجرای طرح‌های مختلف، مراحلی از توزیع بسته‌های معیشتی با عناوین دست‌های مهربان، ضیافت همدلی، تبرکات مهدوی، تبرکات علوی، شمیم حسینی و طرح شهید سلیمانی انجام شده و این حرکت ادامه خواهد داشت که در روزهای آینده نیز در طرح تبرکات فاطمی استمرار دارد و تا نیاز و مشکل در جامعه است، خیران و امامزادگان و همچنین واقفان همت کرده و خدمت خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار