از دید اغلب خبرنگاران، تنها افتتاحیه و اختتامیۀ یک رویداد ارزش پوشش خبری را دارد و برگزاری وبینار آنلاین «خبرنگاری در رویداد» توسط فرهنگسرای تخصصی رسانه، تلاشی است برای ارائۀ تصویری جامع‌تر از شیوۀ نوشتن دربارۀ یک رویداد.
کد خبر: ۹۳۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲ 13 January 2021

 مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اصفهان، شهری رویدادمحور است و در طول سال میزبان برگزاری بسیاری از جشنواره‌ها و رویدادها در حوزه‌های مختلف فرهنگی هنری، صنعتی و ... می‌شود.

فاطمه شفیعی ادامه داد: مروری بر اخباری که دربارۀ یک رویداد منتشر می‌شود، ما را به این نتیجه می‌رساند که گویی فقط افتتاحیه و اختتامیه یک رویداد ارزش پوشش خبری را دارد؛ درحالی‌که رویداد، منحصر به این دو برنامه نیست.

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه تصریح کرد: ما با همکاری اداره ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری اصفهان، کوشیده‌ایم تا با برگزاری وبینار آنلاین «خبرنگاری در رویداد»، نکاتی را دربارۀ رویداد نویسی یادآور شویم. مدرس این دوره نیز شهریار عظیمی، کارشناس، پژوهشگر رسانه و گزارشگر سابق شبکۀ «پرس تی وی» است.

شفیعی، افزود: در این وبینار، به خبرنگاران آموزش داده می‌شود که چگونه برای پوشش جامع رویدادها برنامه بنویسند، اطلاعات مهمانان حاضر در رویداد را به دست بیاورند و روی نحوۀ تعامل با این مهمانان ملی و بین‌المللی، تأمل بیشتری داشته باشند.

 وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این وبینار، پس از تماس با شمارۀ درج شده در پوستر، می‌توانند ۳۰ دی‌ماه، رأس ساعت ۱۶، از طریق لینک  www.skyroom.online/ch/esf-farhang/fan  وارد وبینار «خبرنگاری در رویداد» شده و به صورت رایگان از آن بهره ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار