رئیس سازمان مدارس استثنایی کشور گفت: در شرایط فعلی تنها ۷۰ درصد از دانش آموزان در کشور از طریق شبکه‌های اجتماعی در حال تحصیل هستند.
کد خبر: ۹۳۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴ 13 January 2021

معاون وزیر آموزش و پرورش در شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در شرایط کرونایی ۷۰ درصد دانش آموزان در فضای مجازی در حال فراگیری دروس خود هستند گفت: ۳۰ درصد مانده دانش آموزان شامل ۵ میلیون نفر در حال حاضر از تحصیل محروم شده و باز مانده اند.
سید جواد حسینی با بیان اینکه این امر باعث بروز بی عدالتی آموزشی در کشور شده گفت: در این زمینه طرحی آماده شده با نام هدایت (هر دانش آموز یک تبلت) که این شیوه آموزشی باعث اجرای بخشی از عدالت آموزشی می‌شود.
وی از اختصاص ۱۴۰ میلیارد ریال برای خرید تبلت برای دانش آموزان نیازمند در استان اصفهان خبر داد و گفت: نیمی از این مبلغ را وزارت آموزش و پرورش و نیمی دیگر از طریق منابع مالی استان و خیران تامین خواهد شد.
رئیس سازمان مدارس استثنایی کشور با تاکید بر اینکه مردم و خیران در همه امور جامعه مشارکت دارند گفت: در طرح هدایت تمام فعالیت‌های فعالیت‌های آموزشی اجرا می‌شود.
حسینی افزود: در آمایش سرزمینی ۲۱۰ مدرسه در کشور برای آموزش دانش آموزان استثنایی پیش بینی شده که ۱۰ باب آن مربوط به استان اصفهان است و در صورت تامین زمین مربوطه، ساخت آن به عهده وزارت آموزش و پرورش خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار