محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان طی روزهای 24 تا 28 دی‌ماه 1399 و به مدت پنج روز میزبان نمایشگاه تخصصی دکوراسیون داخلی و خانه مدرن خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵ 13 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه با حضور 90 شرکت برتر از استان‌های اصفهان، تهران، قم، آذربایجان غربی، خوزستان و فارس برگزار می‌شود و تلاش می‌کند بهترین کالاها و خدمات حوزه‌های مرتبط با دکوراسیون داخلی، کالای خواب لوستر را در معرض بازدید علاقمندان قرار دهد.
این نمایشگاه از جمله نمایشگاه‌های تخصصی به شمار می‌رود که تلفیقی از دانش، هنر و صنعت را برای علاقمندان و بازدیدکنندگان آن به نمایش می‌گذارد و شرکت‌های حاضر در آن، تکنولوژی‌های نوین مرتبط با دکوراسیون داخلی، تجهیزات دکوراسیون، انواع پرده، کاغذ دیواری، پوشش‌های تزئینی، لوازم ویژه دکوراسیون و تزئینی و دیگر محصولات و طرح‌های مرتبط را برای بازدید علاقمندان به نمایشگاه می‌آورند.
معرفی توانمندی‌های داخلی در حوزه تولید محصولات و خدمات معماری و دکوراسیون، آشنایی شرکت‌های ایرانی با آخرین تکنولوژی‌های روز، معرفی آخرین توانمندی‌های نوین به ویژه در حوزه محصولات مدرن، ایجاد فرصت‌های تجاری جدید، اشتغالزایی، فراهم کردن زمینه تعامل بین تولیدکنندگان و شناسایی پتانسیل‌های توسعه خدمات بخش دکوراسیون از جمله مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه تخصصی دکوراسیون داخلی و خانه مدرن اصفهان خواهد بود.
علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 10 تا 18 روزهای 24 تا 28 دی‌ماه 1399 به محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار