قرارداد همکاری سپاه صاحب الزمان (عج) و کمیته امداد استان اصفهان برای ساخت یک هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد با عنوان «نذر حاج قاسم» امضا شد.
کد خبر: ۹۳۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹ 12 January 2021

سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در آئین انعقاد قرار داد یک هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی با همکاری بسیج سازندگی، سپاه صاحب الزمان (عج) و کمیته امداد استان اصفهان با عنوان «نذر حاج قاسم» ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت، شهدای هسته‌ای و … اظهار داشت: خدمت به محرومین محوریت انقلاب و شعار همیشگی حاج قاسم بود و همواره در این راه اقدامات شایسته‌ای انجام داد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی همواره به حفظ کرامت و منزلت خانواده‌های نیازمند تاکید داشتند، ابراز داشت: در این زمینه به واسطه حجم تعامل بین سپاه و کمیته امداد در استان اصفهان امروز این همکاری در بُعد ساخت و ساز ادامه یافته است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه هدف از مشارکت در این طرح جلوگیری از موازی کاری و در راستای هم افزایی و پشتیبانی و رساندن طعم شیرین خدمت به مردم شریف و وفادار به نظام انقلاب اسلامی است، ادامه داد: سپاه صاحب الزمان (عج) آمادگی خود را برای آبرسانی، گازرسانی، راه اندازی سرویس بهداشتی و … اعلام می‌کند.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است و باید در این زمینه همه کنار هم قرار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار