مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از نحوه حضور و برگزاری کلاس‌ها در مناطق آبی و زرد از ابتدای بهمن ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰ 10 January 2021

محمد اعتدادی با اشاره به برگزاری حضوری کلاس‌های درس از اول بهمن ماه، اظهار کرد: کلاس‌های درس پایه‌های اول و دوم ابتدایی در مناطقی با وضعیت زرد و آبی باید با حداکثر ۱۰ نفر دانش‌آموز به صورت حضوری تشکیل شود.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای نحوه حضور و گروه‌بندی دانش‌آموزان برای حضور در مدارس و اجرای پروتکل‌های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا بر عهده شورای مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: کلاس دروس عملی، شایستگی‌های فنی، آموزش مهارت، کارآموزی و کارورزی هنرجویان در هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای و کار ودانش در مناطقی با وضعیت زرد و آبی از ابتدای بهمن ماه به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی با توضیح در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌های درس در مدارسی با کمتر از ۵۰ دانش‌آموز، تصریح کرد: مدارس ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم که کمتر از ۵۰ دانش‌آموز دارند و در مناطقی با وضعیت آبی قرار دارند، باید کلاس‌های درس را به صورت حضوری برگزار کنند.

اعتدادی گفت: حضور دانش‌آموزان برای دروس عملی و کارگاهی به ویژه در هنرستان‌ها اجباری است، در پایه‌های اول و دوم ابتدایی نیز که از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، مجوز حضور دانش‌آموزان صادر شده و با اختیار خانواده‌ها و به صورت گروه‌بندی می‌توانند در مدارس حضور یابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار