مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: برخی آسیب‌ها و گلوگاه‌هایی در موقوفات استان اصفهان وجود دارد که برای بازگشایی آنها نیازمند همکاری نمایندگان مجلس هستیم.
کد خبر: ۹۳۱۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳ 10 January 2021

محمد حسین بلک در دیدار با زهرا شیخی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اوقاف و موقوفات ظرفیت‌های زیادی را برای حل مشکلات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... دارد، اظهار داشت: ما در این زمینه آمادگی کاملی را داریم تا از همه ظرفیت‌ها در کنار مسئولان قرار بگیریم.
وی با بیان اینکه در بحران فعلی کشور که البته همه دنیا درگیر آن هستند، اوقاف تمام توان خود را برای بهبود شرایط به کار گرفت، ابراز داشت: در این زمینه باید توجه داشت که از سال گذشته و با آغاز شیوع کرونا همه امکانات خود را برای پیشگیری و مقابله با کرونا به کار بردیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه برای ثبت موقوفات جدید نیز ارائه مشاوره به واقفان برای ثبت موقوفات خود مطابق با نیازهای روز جامعه در دستور کار است، اضافه کرد: در حال حاضر ثبت وقف برای بهداشت و درمان در اولویت است.
وی در ادامه با بیان اینکه در برخی از موارد در موقوفات دچار آسیب‌های جدی هستیم و گلوگاه‌هایی داریم که باید برطرف شود، اضافه کرد: در این زمینه نمایندگان مجلس با تصویب قوانین تسهیل گرانه می‌توانند کمک قابل توجهی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار