قرارگرفتن اصفهان در وضعیت زرد کرونایی، بارقه‌های امید را برای بازگشایی سینماها پس از ماه‌ها تعطیلی ایجاد کرد اما برآیند عملکرد شماری از آنها نشان می‌دهد که برای بازگشایی مردد هستند و برنامه‌ای برای اکران فیلم ندارند.
کد خبر: ۹۳۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶ 08 January 2021

مدیر مؤسسه سینماهای حوزه هنری با تاکید بر اینکه سینماهای وابسته به حوزه هنری در استان اصفهان فعالیت خود را از یازدهم دی امسال از سر گرفتند، اظهار داشت: بیشتر سالن های سینمایی در این استان وابسته به حوزه هنری است و امیدواریم هرچه زودتر با تدابیر اندیشیده شده برای اکران فیلم های جدید و همچنین کاهش شیوع کرونا شرایط به حالت عادی بازگردد.

سیدمصطفی حسینی با تاکید بر اینکه سینماهای اصفهان خسارت بسیاری در دوران کرونا دیدند، افزود: سینما، بیشترین لطمه و نامهربانی را در این دوران دید در حالی که از نظر ضریب انتقال کرونا و طبق آمار جهانی در رده های پایین قرار دارد.

وی با اشاره به تعدیل حدود 2 تا سه هزار نیروی کار در سینماهای کشور در دوران کرونا، خاطرنشان کرد: ما تعدیل نیرو در سینماهای حوزه هنری اصفهان نداشتیم اما اگر حمایت لازم از آنها در ماه های آینده صورت نگیرد شاید این اتفاق در استان ما نیز بیفتد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار