با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی؛
تابناک - مراسم بزرگداشت علامه مصباح یزدی و چهلمین روز ترور شهید فخری زاده با حضور اقشار مردم و برخی مسئولین استانی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷ 08 January 2021

به گزارش تابناک، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر صبح جمعه در حاشیه این مراسم اظهار داشت: فقیه مجاهد علامه مصباح یزدی عالم بصیر و صریح در دفاع از حریم ولایت بود.

حجت الاسلام یوسف جمالی بیان داشت: مراسم ترحیم همراه با قرائت قرآن، مداحی و روضه برای این عالم بزرگوار و همچنین چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده با رعایت دستورالمعل های بهداشتی در سراسر استان بوشهر برگزار شد.

معاون اسبق پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر در مراسم بزرگداشت علامه مصباح یزدی در مسجد توحید بوشهر گفت: از ویژگی‌های شهید فخری زاده و علامه مصباح یزدی اینکه هر دو در حوزه علم و جوامع علمی مجاهد فی سبیل الله هستند.

حجت الاسلام حسین فقیه با اشاره به اینکه هر دوی این بزرگواران ترور شدند، افزود: هر دو در تولید علم و تربیت شاگردان خادم بودند و یکی ترور فیزیکی و دیگری ترور شخصیتی شدند.

وی اظهار داشت: یکی از راه‌های تشخیص خادمین به اسلام ملت و نظام جمهوری اسلامی این است که نگاه کنیم دشمن چه چیزی یا ارزش‌ها و یا چه شخصی رو مورد تهاجم قرار می‌دهد.

حجت الاسلام فقیه بیان کرد: گاهی دشمن با ابزار رسانه‌ای که در اختیار دارد مفاهیم ارزشی را ضد ارزش و خادمین اسلام را ظالم معرفی می‌کنند و لذا یکی از ابعاد شخصیت علامه مصباح مظلومیت ایشان است که چپ و راست علیه ایشان سم پاشی می‌کردند و ترور شخصیتی می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه علامه مصباح شخصیت کم نظیری در ولایتمداری داشته است، اظهار داشت: ایشان در عرصه علمی فیلسوف و مفسر قرآن بود و برای علوم انسانی تلاش‌ها و زحمات فراوانی کشیدند، بیش از ۱۵۰ جلد کتاب در زمینه‌های مختلف اسلامی از جمله تفسیر قرآن کریم، مفاهیم کلام، اخلاق و اندیشه سیاسی نوشته است.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار