مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان
فعالیت نانوایان این استان زیر ذره بین بازرسانی از غله و خدمات بازرگانی، سازمان صمت و اتحادیه نانوایان سنتی و حجیم است.
کد خبر: ۹۳۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷ 08 January 2021

مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: روزانه چهار بازرس برای جلوگیری از تخلفات نانوایان در عرضه نان به مشتری از فعالیت نانوایان درمناطق مختلف بازدید می‌کنند.
محسن ضیائی افزود: درصورت تخلف، نانوا به کارگروهی متشکل از سازمان صمت، تعزیرات حکومتی، اصناف واداره کل غله و خدمات بازرگانی این استان معرفی و اداره کل غله وخدمات بازرگانی هم موظف به کاهش یا قطع سهمیه آرد نانوای متخلف می‌شود.
وی، چهار هزارو ۸۰۰ واحد نانوایی را در این استان فعال دانست و گفت: از این تعداد، هزارو ۴۰۰ واحد نانوایی در کلانشهر اصفهان فعال است.
مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان اصفهان به نانوایان توصیه کرد در دوران شیوع کرونا شیوه نامه‌های بهداشتی را در تولید وعرضه نان به مشتری رعایت کنند.
محسن ضیائی، رضایت مندی مشتریان از نان باکیفیت را از اولویت‌های این اداره کل دانست و افزود: همچنین رعایت درعرضه نان با قیمت‌های مصوب، وزن چانه و بهداشت نانوایان در تولید نان و رعایت نوع آرد متناسب با نوع پخت خط قرمز اداره کل غله وخدمات بازرگانی برای سلامت شهروندان است.
وی، استفاده از کنجد را در تولید نان ممنوع بیان کرد و گفت: نانوایان الزامی است درپخت نان تنها از نمک، آب و آرد و مخمر‌های مجاز استفاده کنند و استفاه از دیگر افزودنی‌ها غیرقانونی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار