درخواست امام جمعه دیشموک از مسئولان
امام جمعه دیشموک گفت: از همه مسوولان بخش دیشموک می‌خواهم در جذب اعتبارات و بودجه‌های بنیاد علوی با هر سلیقه‌ای که باشد همکاری کنند.
کد خبر: ۹۳۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵ 08 January 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه امروز ضمن توصیه مردم به تقوای الهی اظهار کرد: وظیفه افراد اهل تقوا وظیفه شناسی است.
خطیب نماز جمعه شهر دیشموک در خطبه اول امروز 19 دی‌ماه با اشاره به خصوصیات بارز علامه مصباح یزدی عنوان کرد: تربیت افراد انقلابی، احیاء مساجد، و اهمیت به نماز اول وقت و عملگرایی از خصوصیات علامه مصباح یزدی بود.
وی در خطبه دوم با بیان اقدام راهبردی مجلس با تعامل ملت و دولت و تصمیم به موقع مجلس نسبت به رفع تحریم‌ها نسبت به بدعهدی آمریکا گفت: ادامه غنی‌سازی اورانیم 20 درصد در کشور کاری قابل تقدیر است که با همصدایی سه قوه قابل اجرایی شد.
امام جمعه دیشموک گفت: همصدایی سه قوه در ایستادگی به موقع مقابل بدعهدی آمریکا  کاری عقلانی است و با این کار خشم کشورهای اروپایی دو چندان خواهد شد و باید با اقتدار جلوی گستاخی آمریکا و همنوعانش گرفته شود.
وی گفت: این اقدام مجلس در مقابل تحریم‌های ظالمانه آمریکا کاری مقتدرانه بود و این گام بلند مجلس در مقابل بدعهدی آمریکا بازدارنده است.
خطیب جمعه شهر دیشموک با اشاره به قیام 19 دی ‌ماه گفت: این قیام 19 دی نشان از بصیرت و آگاهی مردم قم بود که با حضور به موقع مردم قم رقم خورد.
وی اذعان کرد: 19 دی ماه زمان شناسی مردم قم را می‌رساند که مردم قم با بصیرت خود از امام و ولایت حمایت کردند و باعث خنثی کردن نقشه دشمن در ترور امام شدند.
راوند گفت: وظیفه شناسی مردم قم قابل تقدیر است و مردم قم وظیفه خود را نشان دادند و امیدوارم همانطوری که مردم قم به وظیفه خود عمل کردند مسوولان ما هم در بخش دیشموک وظیفه‌شناس باشند و با وظیفه‌شناسی خود بر تکلیف‌شناسی مردم قم الگو بگیرند.
وی گفت: همین وظیفه شناسی مردم قم در 19 دی ‌ماه باعث پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 با جرقه مردم قم از قم شد.
خطیب نماز جمعه شهر دیشموک با بیان اینکه برگزاری مراسم یکمین سالگرد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی در کشورهای اروپایی باعث حیرت کشورهای دنیا گردید گفت: نام گذاشتن فرزندان پاکستانی به نام قاسم سلیمانی نشانه ادامه دهنده راه سردار سلیمانی است.
وی اذعان کرد: عطش و غم بر دل داغدیده مردم ملت ایران در سوگ سردار دلها توسط آمریکا منجر به صدور حکم بازداشت ترامپ گردید.
راوند گفت: اتفاق صورت گرفته در کنگره آمریکا نشان از نا امن بودن آمریکا در همه موارد دارد که انزوا و سقوط آمریکا در حال اتفاق است.
وی اذعان کرد: امریکایی که خود از حقوق بشر حرف می‌زند و حامل دموکراسی است با اتفاق در کنگره آمریکا نشان داده که ادعاهای آن‌ها طبل توحالی است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک با اشاره به موقعیت خوب بنیاد علوی که همان نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان نام دارد عنوان کرد: حضور این نهاد انقلابی در دیشموک با اختصاص بودجه‌ باید راه محرومیت‌زدایی را هموار کند
وی ضمن توصیه به مسوولان بخش دیشموک نسبت به تعامل با نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان تاکید کرد: از همه مسوولان بخش دیشموک می‌خواهم در جذب اعتبارات و بودجه‌های بنیاد علوی در دیشموک با هر سلیقه‌ای که باشد همکاری نمایند.
راوند عنوان کرد: جذب اعتبارات توسط مسوولان در همکاری با بنیاد علوی در دیشموک باعث پیشرفت و توسعه منطقه خواهد شد.
وی اذعان کرد: اگر مسوولی در تعامل با بنیاد علوی در جذب اعتبارات سهل‌انگاری و یا همکاری نکند در خطبه‌های آتی از همکاری نکردن سخن خواهم گفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار