رئیس کل دادگستری استان اصفهان از آزادی ۱۰۰ نفر از زندانیان معسر مالی به همت سازمان بسیج حقوقدانان این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹ 07 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، محمدرضا حبیبی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: به یادبود سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی با حمایت سازمان بسیج حقوقدانان و سپاهیان و خیران استان اصفهان تعداد ۱۰۰ نفر از زندانیان معسر مالی از زندان‌های استان آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با تقدیر از این اقدام خداپسندانه و ارزشمند سپاه افزود: به درستی می‌توان آیه شریفه «و أعدوا لهم ما استطعتم من قوه ...» را مدالی دانست بر سینه بسیجیان و سپاهیان چرا که در طول بیش از چهل سال انقلاب شکوهمند اسلامی در تمامی صحنه‌ها و یا بحران‌ها بدون در نظر داشتن پست و مقام متواضعانه و مقتدرانه به میدان عمل آمده و در جهت اقتدار و سربلندی نظام ولایی و گسترش اسلام نقش آفرینی کرده‌اند.

وی بیان کرد: امروز هم شاهد یکی دیگر از این اقدامات ارزشمند از سوی سازمان بسیج حقوقدانان و سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان بودیم، این بار در حوزه کاهش جمعیت زندان شاهد حمایت و کمک به آزادی ۱۰۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد و مالی در سطح زندان‌های استان اصفهان هستیم.

حبیبی خاطرنشان کرد: نباید فراموش شود که با این اقدام خداپسندانه علاوه بر رهایی این تعداد زندانی چندین برابر این میزان که خانواده‌های زندانیان هستند که به نوعی در بند اسارت و مشکلات عدیده ناشی از زندانی بودن سرپرست خود هستند، آزاد شده‌اند و از این رو اینگونه اقدامات از اجر و مزد فراوان دنیوی و اخروی نزد خداوند برخوردار است.

رئیس دادگستری استان اصفهان خطاب به زندانیان آزاد شده عنوان کرد: شایسته است به شکرانه این نعمت بزرگ آزادی تلاش کنند در جامعه پیام‌آور امر پیشگیری از وقوع جرم باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار