فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان اصفهان از شکایت و پیگرد قانونی مسؤولان پارکینگ مجاور مسجد تاریخی امام(ره) به دلیل آسیب رساندن یک دستگاه خودرو وانت به دیوارهای ضلع جنوب غربی این مسجد تاریخی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵ 07 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، عبدالرضا عرب‌بافرانی، اظهار داشت: حسب گزارش‌های مردمی در خصوص آسیب رساندن یک دستگاه خودرو وانت مزدا واقع در پارکینگ ضلع جنوب غربی مسجد امام(ره)، پرسنل یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان سریعا در محل حاضر و از خروج خودرو مذکور جلوگیری کردند.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان اصفهان افزود: با توجه به درخواست این یگان، کارشناسان میراث و نیروی انتظامی به محل اعزام و پس از بررسی میدانی، مشخص شد که در وهله اول مسؤولان پارکینگ کنترل مناسب بر روی چیدمان خودروها نداشته و عدم کنترل آنها باعث ایجاد خسارت خودروها در مکان مذکور به ویژه در جنب دیوارهای مدرسه تابستانی مسجد تاریخی امام(ره) شده بود.

وی تاکید کرد: در وهله دوم نیز پس از بررسی‌های به‌عمل آمده راننده خودرو مذکور نیز به دلیل عدم رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی و آسیب رساندن به دیواره مسجد مقصر شناخته شد.

بافرانی با اشاره به لزوم ساماندهی وضعیت پارکینگ جنب مسجد امام(ره) گفت: با توجه به انجام این تخلف از یک‌سو و لزوم ساماندهی وضعیت این پارکینگ از سوی دیگر، مقرر شد تا ضمن پیگرد قانونی مسؤولان پارکینگ و مالک خودرو، تمهیدات لازم از سوی مدیریت شهری در خصوص ساماندهی وضعیت این پارکینگ و جلوگیری از بروز مجدد مشکلاتی از این دست اندیشیده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار