طی 10 روز اخیر
رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: بیماران قلبی و عروقی در اصفهان به دلیل افزایش حجم آلودگی هوا طی ۱۰ روز اخیر ۱۰ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۳۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷ 07 January 2021

غفور راستین با اشاره به آخرین وضعیت مراجعه بیماران به مراکز اورژانس استان اصفهان به دنبال ادامه دار بودن آلودگی هوا اظهار داشت: از ۱۰ روز گذشته تاکنون پنج دستگاه آمبولانس در میادین اصلی شهر برای امدادرسانی فوری در این زمینه مستقر شده است.

وی با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی مأموریت‌های اورژانس برای بیماران قلبی و عروقی در شرایط افزایش آلاینده‌های جوی گفت: اکثر این بیماران افراد بالای ۶۰ سال بوده‌اند.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با تاکید بر اینکه شهروندان و به ویژه گروه‌های حساس باید از تردد غیر ضروری در شهر و انجام فعالیت‌های ورزشی در فضای باز به شدت خودداری کنند، ادامه داد: مصرف شیر و سبزیجات در این ایام به شدت توصیه می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ هزار و ۵۰۰ بیمار مبتلا به کرونا توسط نیروهای اورژانس استان اصفهان جابه‌جا شده‌اند، تصریح کرد: تا قبل از آذر ماه عمده فعالیت نیروهای اورژانس و بیش از ۴۰ درصد مأموریت‌ها مربوط به کرونا بود و این در حالی است که امروز تعداد مأموریت‌ها به کمتر از پنج درصد رسیده است.

راستین همچنین به ابتلای ۳۰۰ نفر از کارکنان اورژانس استان اصفهان به بیماری کرونا ابراز داشت: هنوز برخی از این افراد درگیر کرونا هستند و امیدواریم کرونای انگلیسی به اصفهان نیاید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار