مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: اورژانس پیش‌بیمارستانی خمینی‌شهر در هشت ماه گذشته ۱۰ هزار و ۴۱۴ ماموریت انجام دادند و به مصدومان هفت هزار و ۴۶۲ حادثه غیررانندگی و دو هزار و ۹۵۲ حادثه رانندگی امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۹۳۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ 07 January 2021

غفور راستین با اشاره به تعداد مأموریت‌های تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان خمینی‌شهر، اظهار کرد: از ابتدای بهار تا پایان دومین ماه از پاییز امسال تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان خمینی‌شهر ۱۰ هزار و ۴۱۴ مأموریت انجام دادند و به مصدومان هفت هزار و ۴۶۲ حادثه غیر رانندگی و دو هزار و ۹۵۲ حادثه رانندگی امدادرسانی کردند.

وی در خصوص مأموریت‌های انجام شده توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ خمینی‌شهر، تصریح کرد: پرسنل اورژانس ۱۱۵ خمینی‌شهر در دو هزار و ۲۱۷ مأموریت تصادفی، مصدومان را پس از انجام خدمات فوریت‌های پزشکی توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل و ۲۰۱ نفر را به صورت سرپایی در محل حادثه درمان کردند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در هشت ماهه امسال ۷۱۱ بیمار قلبی، ۶۲۵ تنفسی، ۲۰۶ مصدوم ناشی از سقوط، ۱۵۴ مسموم و پنج غریق از خدمات درمانی اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان خمینی‌شهر بهره‌مند شدند.

وی درباره تعداد پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان خمینی‌شهر، افزود: شهرستان خمینی‌شهر با جمعیتی بالغ بر ۳۸۰ هزار نفر از هشت پایگاه فوریت‌های پزشکی برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار