به میزبانی اصفهان انجام شد
مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران و نایب رئیس اتاق ایران طی سفری یک روزه به اصفهان با مسعود گلشیرازی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲ 05 January 2021

رئیس اتاق بازرگانی تهران و نایب رئیس اتاق ایران طی سفری یک روزه به اصفهان با رئیس اتاق بازرگانی اصفهان دیدار و گفتگو کرد.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در ابتدای این نشست به فعالیت‌های اتاق اصفهان در دوره نهم اشاره کرد و توضیح داد: جابجایی و تکمیل فاز اول نمایشگاه بین‌المللی اصفهان از اقداماتی است که در این دوره با دو هدف بهره برداری از نمایشگاه در محل جدید و همچنین احداث کارخانه نوآوری و یا نمایشگاه فرش یا صنایع دستی در محل قدیم نمایشگاه صورت گرفته است.
وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های دیگری که در اتاق بازرگانی اصفهان انجام شد، آغاز احداث ساختمان جدید اتاق در مجاورت سالن اجلاس سران است؛ امیدواریم این محدوده با مساعدت اتاق بازرگانی ایران به مرکز اقتصادی استان تبدیل شود.
گلشیرازی با تاکید بر یکی از اهداف اتاق مبنی بر رونق کسب و کار، اظهار داشت: ایجاد مرکز شتابدهنده اقتصادی از اقدامات دیگری بوده که ضمن استفاده از توان نسل جوان، نتایج شگفت انگیزی را رقم زد؛ در پی این موفقیت، مراکز شتابدهنده بازاریابی و تجارت الکترونیک نیز راه اندازی شد.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: تمرکز بر شبکه سازی اعضا و همچنین توانمند سازی آن‌ها از جمله مواردی است که لازم است در اتاق‌های استان‌ها به آن توجه شود، همچنین طراحی اتاق نوین، تقاضایی است که اعضای هیئت نمایندگان دارند و امیدواریم با مساعدت رئیس اتاق بازرگانی تهران و بازمهندسی ساختار اتاق‌ها، این مهم حاصل، و نتایج به عنوان یک مدل موفق در اتاق‌ها استفاده شود.
در ادامه مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران ایجاد مرکز نوآوری به منظور نوآوری در صنایع و همچنین احداث اولین مدرسه کسب و کار اتاق بازرگانی تهران با هدف تربیت و بالا بردن سطح کیفی مدیران بین المللی را از اقدامات اتاق بازرگانی تهران در سال گذشته برشمرد.
وی اقدامات انجام شده در اتاق اصفهان در حوزه نوآوری را ارزشمند دانست وتاکید کرد: برای رسیدن به شرایط مطلوب تر درکشور، راهی جز تمرکز بر نوآوری نداریم؛ در اتاق تهران ارتباط و تعامل خوبی با استارت‌آپ ها برقرار شده است که امیدواریم این ارتباط بیشتر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار