دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق گفت: اکنون ترامپ در این فکر است که پس از خروج از کاخ سیاه، چگونه جانش را حفظ کند. ما معتقدیم که آمریکا هیچگاه به فکر عراقی‌ها نبوده و همواره به توطئه چینی علیه آنها پرداخته است.
کد خبر: ۹۲۹۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 04 January 2021
به گزارش تابناک فارس: شیخ قیس الخزعلی سخنانی را در خصوص شهید سلیمانی مطرح کرد. او در این خصوص گفت: شهید سلیمانی علیرغم برخورداری از یک جایگاه مهم، کاملاً متواضع بود.
 
 خزعلی تأکید کرد: شهید سلیمانی همواره در نبردهای مختلف علیه تروریسمِ تکفیری داعش در میدان حضور پیدا می‌کرد. ازجمله این نبردها، نبرد آزادسازی تکریت و الفلوجه از لوث تکفیریها بود.
 
دبیرکل عصائب اهل الحق تصریح کرد: او از توانایی‌های ایران برای کمک به عراق استفاده کرد. شهید سلیمانی از عراق دفاع کرد و به خاطر عراق خود را به خطر انداخت. درست به همین دلیل است که شاهد برگزاری مراسم عزاداری باشکوهی برای او در عراق بودیم.
 
الخزعلی با بیان اینکه شهیدان سلیمانی و المهندس در نهایت با توطئه ترامپ و نتانیاهو ترور شدند و به شهادت رسیدند، اظهار داشت: آثار و پیامدهای این اتفاق تاریخی باقی خواهد ماند. ترامپ با این اقدام تلاش کرد رضایت لابی صهیونیستی را به دست آورد.
 
 
برچسب ها: ترامپ ، ترور ، انتقام سخت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار