نماینده شیراز ربط دادن تمام مسائل و مشکلات کشور به FATF را نتیجه عملکرد غیرقابل قبول و کارنامه خالی دولت دانست و افزود: از آنجا که دولت و هوادارانش چیزی برای دفاع از عملکرد خود ندارد، همانند کسی که در حال غرق شدن است به هر چیزی چنگ می‌زنند.
کد خبر: ۹۲۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 04 January 2021
به گزارش تابناک فارس: جعفر قادری با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه هرکس با دولت مخالفت کند، با آمریکاست گفت: صحبت‌های آقای روحانی را نباید جدی گرفت زیرا ایشان در پایان دوره خود کارنامه قابل قبولی برای ارائه کردن ندارد و با اتهام‌زنی و فرافکنی و طرح مسائل حاشیه‌ای در تلاش برای ایجاد حاشیه امنی برای خود است.
 
وی با بیان اینکه تمام شعارهای روحانی زیر سؤال رفته و بدیهی است که برای کاهش فشاری که متوجه اوست به متهم کردن منتقدان رو بیاورد ادامه داد: رئیس جمهور در حال دادن آدرس اشتباهی است تا مخالفان را به سمت و سوی دیگری هدایت کند اما این روش نخ‌نما شده و جایگاهی ندارد و نمی‌تواند مشکل رئیس جمهور را حل کند.
 
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در گذشته نیز حل تمام مشکلات را به برجام گره زدند اظهار کرد: این موضوع باعث ایجاد یک فضای تخیلی برای دولتمردان و هوادارانشان شد اما در نهایت برجام عایدی برای کشور نداشت و متوجه شدند امید بستن به آن سرابی بیش نیست و نمی‌تواند مشکلاتشان را حل کند.
 
وی تناقض در رفتار این گروه سیاسی را کاملا مشهود دانست و ادامه داد: اینها دنیای آینده را دنیای مذاکره و گفتمان معرفی کردند و گفتند دنیای آینده دنیای موشک نیست اما همه دیدند غربی‌ که دولتمردان ما به آن‌ها امید و دل بسته بودند، هیچ سنخیتی با مذاکره و گفت‌وگو ندارند و تنها به دنبال تحمیل اراده خود از طریق زور و موشک هستند.
 
قادری با بیان اینکه ترور «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» نشان داد که آن‌ها زبانی جز زبان زور نمی‌فهمند افزود: غربی‌ها هیچ حق حیاتی برای مخالفان خود قائل نیستند و از عناوین و واژه‌ها در جهت مقاصد خود استفاده می‌کنند اما عمل‌شان خلاف گفتارشان است.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه غربی‌ها هیچ اعتقادی به مبارزه با تروریسم و سلطه‌گری ندارند اظهار کرد: تمام این‌ها بهانه‌ای برای رسیدن به قدرت و تأمین منافع و مقاصد آن‌ها است اما خوش‌خیال‌هایی در کشور وجود دارند و به این‌ها دل بسته‌اند و یک روز به امید «جان کری» و «باراک اوباما» و روز دیگر به امید «جو بایدن» فرصت‌ها را از دست می‌دهند و به جای آنکه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی متکی باشند و توان خود را صرف تقویت داشته‌های داخلی کنند، وقت کشور و مردم را تلف می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار