سردار یدالله بوعلی، در آیین نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی که با حضور جمعی از مسوولان و فرمانده‌هان نیروهای مسلح استان فارس به میزبانی سپاه فجر برگزار شد، افزود: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شاخص ولایتمداری و انقلابی‌گری است.
کد خبر: ۹۲۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 03 January 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سردار یدالله بوعلی، در آیین نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی که با حضور جمعی از مسوولان و فرمانده‌هان نیروهای مسلح استان فارس به میزبانی سپاه فجر برگزار شد، افزود: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شاخص ولایتمداری و انقلابی‌گری است.
وی ادامه داد: نام و یاد این شهید والامقام همچون ستاره‌ای در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد و راهی که او آغاز کرده توسط جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی ادامه خواهد یافت.
فرمانده سپاه فجر فارس اضافه کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تمام هستی و زندگی‌اش وقف اسلام و انقلاب اسلامی بود و همواره با شجاعت مثال زدنی در میانه میدان نبرد نقش آفرینی می‌کرد.

شهید سلیمانی، سهم بزرگی در پیروزی‌های جبهه مقاومت داشت

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس نیز در این آیین با بیان اینکه مقاومت تنها راه پیروزی در مقابل استکبار جهانی است، اظهار داشت: شهید سلیمانی یکی از تاثیرگذارترین افراد در شکل‌گیری تفکر و فرهنگ مقاومت در منطقه بود و سهم بزرگی در پیروزی‌های جبهه مقاومت داشت.
حجت‌الاسلام محمود محمودی زاده افزود: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، نمونه‌هایی از پرورش یافتگان مکتب حسینی و عاشورایی هستند که تا پای جان بر عهد خود باقی ماندند و سرافرازانه به شهادت رسیدند.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه سیزدهم دی‌ماه ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار