رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: ۱۸۰ کانون و دفتر بسیج رسانه در شهر‌های مختلف کشور فعال است.
کد خبر: ۹۲۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶ 24 December 2020
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به عضویت حدود ۱۴ نفر در این سازمان گفت: همکاری با حوزه‌های علمیه و گسترش سواد رسانه‌ای، ایجاد ارتباط با فعالان رسانه‌ای جهان اسلام و تقویت ارتباط جریان انقلابی با برگزاری وبینار از جمله اقدامات و فعالیت‌های بسیج رسانه به شمار می‌شود.
مسعود بصیری با بیان اینکه هر ساله جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان‌ها و کشور برگزار می‌شود، افزود: بهترین آثار رسانه‌ای در حوزه مختلف همچون رونق تولید، اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌زایی که مورد نظر جریان انقلابی است انتخاب می‌شوند که پارسال ۲۰ هزار اثر به جشنواره ابوذر ارسال شد.
وی گفت: ائمه جمعه، می‌توانند با راهنمایی گروه‌های مختلف سیاسی در استان مانع از گسترش اختلافات شده و باید نذر فرهنگی در ظرفیت رسانه تقویت شود.
نماینده، ولی فقیه و امام جمعه اصفهان هم در این دیدار گفت: کار مهم این است که فضای مجازی از دشمن گرفته شود و قبل از اینکه دشمن ضربه بزند، آماده باشیم و در کانال‌های مختلف پاسخ شبهات و اشکالات دشمن داده شود.
آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد با بیان اینکه نباید وارد اختلافات داخلی شد افزود: در زمان پیامبر اکرم (ص) اختلاف‌نظر وجود داشت و به همین دلیل خداوند متعال دستور به مشورت داده است؛ اگر نظر برخی افراد با رسول خدا (ص) تفاوت نداشت دیگر نیازی به مشورت نبود.
وی یکی از ضرورت‌های کار رسانه را تشریح دستاورد‌های نظام اسلامی برای مردم بیان کردو گفت: همه باید بدانند که قبل از انقلاب چه بودیم و هم اکنون چه شدیم نه اینکه با گران شدن یک جنس، جنبه انصاف را از دست دهیم؛ قدرت نظامی کشور، راه‌ها و جاده‌ها، پیشرفت‌های پزشکی و هسته‌ای، از جمله دستاورد‌هایی است که می‌توان تبیین کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار