رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی در آیین اختتامیه بیست و یکمین هفته پژوهش و فناوری استان، برگزیدگان پژوهشی این استان را در رشته‌های کشاورزی، عمرانی، فنی مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه همچنین سه برگزیده برتر و سه دانش آموز فناور اعلام کرد وگفت: در این آیین وحید غفاری نیا از دانشگاه صنعتی اصفهان، مهدی حبیبی از دانشگاه اصفهان و مهدی ترابیان از شرکت برق منطقه‌ای استان به عنوان سه فناور برتر شناخته شدند.
کد خبر: ۹۲۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲ 23 December 2020

جعفر قیصری افزود: در بخش تجلیل از پژوهشگران برتر استان، در رشته فنی و مهندسی، احمدرضا قاسمی از دانشگاه کاشان، حسین فرزانه فرد از دانشگاه صنعتی اصفهان و داوود طغرایی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر به عنوان پژوهشگران برتر معرفی شدند.
وی گفت: همچنین محمدرضا مصدقی از دانشگاه صنعتی اصفهان و محمد گلی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان نیز به پژوهشگر برتر کشاورزی و دامپروری و همچنین مریم مقیمیان از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، رویا کلیشادی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و نضال صراف زادگان از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پژوهشگر برتر رشته علوم پزشکی شدند.
قیصری افزود: در بخش پژوهشگران برتر هنر و معماری نیز به امید عودباشی از دانشگاه هنر اصفهان و احمد دانایی نیا از دانشگاه کاشان تعلق گرفت و کامران قائدی از دانشگاه اصفهان و محمد سراجی از دانشگاه صنعتی اصفهان نیز به عنوان پژوهشگران برتر علوم پایه معرفی و تجلیل شدند.
رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: در بخش معرفی پژوهشگران برتر علوم انسانی، محمدعلی نادی و سالار فرامرزی به ترتیب از دانشگاه‌های آزاد اصفهان و دانشگاه اصفهان معرفی و در بخش معرفی ۳ طرح فناورانه برتر امسال نیز پیام سرائیان از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با طرح «تحلیل CFD و طراحی سازه، اویونیک و سامانه پیشرانه الکتریکی پرنده عمود پرواز الکتریکی و ساخت نمونه»، مهدی لویی‌پور از پژوهشکده علوم و تکنولوژی زیردریا دانشگاه صنعتی اصفهان با طرح «طراحی، ساخت و تست یک دستگاه ROV برای آب‌های عمیق (کاوش ۸) و مهندس حسین مظاهری از شرکت پایا صنعت سما متعلق به شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان با طرح «پایلوت پلنت واحد گندله سازی» سه طرح برتر شناخته شدند.
وی گفت: همچنین علی مختاری دانش آموز مقطع متوسطه اول نجف آباد، سنا فرح بخش دانش آموز مقطع ابتدایی اردستان و مینا اتابکی دانش آموز مقطع متوسطه دوم شاهین شهر نیز به عنوان سه پژوهشگر برتر دانش آموزی معرفی و تجلیل شدند.
دکتر قیصری افزود: اردلان مظاهری از اداره کل دامپزشکی، افشین جهانبازی از شرکت گاز استان، نجمه احمد آبادی فراهانی از اداره کل آموزش و پرورش استان به عنوان پژوهشگران برتر دستگاه‌های اجرایی معرفی و تجلیل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار