کارشناسی پیش بینی هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته شهر زنجان با میزان دمای ۷ درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین مرکز استان کشور بود.
کد خبر: ۹۲۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹ 09 December 2020

حسین سلطانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: طی مدت یاد شده، خیرآباد از توابع شهرستان سلطانیه نیز با دمای ۱۱ درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین منطقه استان زنجان به ثبت رسید.

وی، دمای فعلی شهر زنجان را ۳ درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد و با اشاره به اینکه این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییر محسوسی نکرده است، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته چورزق در شهرستان طارم با ۱۳+ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه این استان گزارش شد.

به گفته سلطانی، کمینه و بیشینه دمای هوای این استان در مدت یاد شده در خیرآباد ۱۱- و ۴،  زنجان ۷- و ۳،  سجاس ۷- و ۴،  صائین قلعه ۷- و ۴،  پری ۶- و ۹،  قیدار ۶- و ۱،  دانشگاه زنجان ۶- و ۴،  زرین رود ۵- و ۷،  فرودگاه زنجان ۵- و ۴،  ابهر ۴- و ۵،  خرمدره ۴- و ۴،  نیک پی ۴- و ۷،  باش قشلاق گرماب ۳- و ۴،  گرماب ۳- و ۴،  دندی ۳- و ۳،  حلب ۲- و ۴،  فیله خاصه ۲- و ۷،  گیلوان ۰ و ۱۱،  چورزق ۱ و ۱۳،  ماه نشان ۱ و ۵ و آببر ۲ و ۹ درجه سانتیگراد به ثبت رسید.

این کارشناس هواشناسی استان زنجان گفت: بر اساس بررسی نقشه های هواشناسی امروز  شاهد آسمانی قسمتی ابری هستیم اما برای فردا /پنجشنبه/ به سبب عبور سامانه نسبتا ضعیف از منطقه، بارش های پراکنده برف در برخی مناطق پیش بینی می شود و با ابری بودن آسمان از شدت سرما نیز کاسته خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار