استاندار اصفهان گفت: از محل اعتبارات کرونا به گروه‌ها و مشاغل سطح سه و چهار در این استان وام داده می‌شود.
کد خبر: ۹۲۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲ 05 December 2020

عباس رضایی افزود: سهم پرداخت کارفرمایان به تامین اجتماعی تا ۲ ماه که از جمله مشاغل آسیب دیده کرونا هستند تا پایان امسال امهال می‌شود.

وی گفت: هزینه‌ای که بابت کرونا به حساب افراد واریز می‌شود از حساب جبران دین افراد برداشت نشود.

استاندار اصفهان ادامه داد: همچنین آن دسته از افراد و شرکت‌هایی که تا پایان سال ۹۸ به بانک‌ها بدهی داشتند تا یک سال دیگر تمدید شد تا جریمه‌ای مشمول آن‌ها نشود.

وی خاطرنشان کرد: ممنوعیت تردد از ۹ شب تا چهار صبح در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر و شهرستان‌های قرمز تمدید شده است.

رضایی، از کادر بهداشت و درمان به ویژه پرستاران قدردانی و اضافه کرد: با توجه به کاهش تعداد فوتی‌ها و بستری ناشی از کرونا علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط آحاد مردم،  زحمات کادر درمان را از یاد نمی‌بریم.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۲۰ مصوبه در ستاد ملی مقابله با کرونا مورد بررسی قرار گرفت، افزود: ۸۵ درصد این مصوبات اجرایی شده است.

استاندار اصفهان ادامه داد: طی ۲ هفته گذشته اعمال محدودیت‌های سختگیرانه و همدلی و همراهی آحاد مردم آثار خود را در کل کشور  و این استان برجا گذاشته است.

وی تصریح کرد: اگر پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها رعایت نشوند به وضعیت هفته‌های گذشته و افزایش بستری و مرگ و میر بر می‌گردیم و ناچار به اعمال محدودیت‌ها خواهیم بود.

رضایی ادامه داد: قرنطینه و تردد هوشمند از مسائل مهمی است که با استفاده از نرم افزار و سامانه‌های موجود می‌توان این مهم را عملیاتی کرد.

به گفته استاندار اصفهان، خوشبختانه با اعمال محدودیت طی ۲ هفته گذشته تعداد شهرهای قرمز کشور از ۱۶۰ شهر به ۶۴ شهر رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار