مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از کاهش ۴۱ درصدی تردد در محور‌های استان در زمان اعمال محدودیت‌هایی دو هفته‌ای کرونایی خبر داد. ر در این مرز‌های بین المللی در زمینه ابتلا به ویروس کرونا غربالگری می‌شوند.
کد خبر: ۹۲۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ 05 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فریبرز کرمی اظهار کرد: طی دو هفته اخیر(از ابتدای آذر)، حدود سه میلیون و 397 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با حدود پنج میلیون و 807 هزار تردد، کاهش 41 درصدی را نشان می دهد که عمدتا هم ناشی از محدودیت‌های کرونایی بوده است.

وی با اعلام اینکه در این مدت تردد خودروهای سبک نزدیک به 45 درصد کاهش داشت، گفت: طی این دو هفته ثبت دو میلیون و 696 هزار تردد خودرو سبک را داشتیم، در حالیکه این عدد در مدت مشابه سال گذشته چهار میلیون و 902 هزار تردد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه همچنین از کاهش حدود 22 درصدی تردد خودروهای سنگین در جاده‌های استان هم خبر داد که از 904 هزار تردد در مدت مشابه سال گذشته به 701 هزار تردد رسیده است.

کرمی بیشترین تردد در این دو هفته را مربوط به محور کرمانشاه - قزانچی با حدود 165 هزار تردد و کمترین تردد را نیز مربوط به محوز گیلانغرب - سومار با 4630 تردد دانست.

وی با اشاره به تداوم محدودیت تردد در جاده‌ها برای خودروهای غیربومی، تاکید کرد: این محدودیت‌ها با جدیت رعایت می‌شود و از مردم نیز تقاضا داریم به آن پایبند باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار