جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از آمادگی بسیجیان زنجانی برای کمک به بازرسان سازمان صمت، تعزیرات و اتاق اصناف خبر داد و گفت: بسیجیان آمادگی این را دارند به شکل شبانه‌روزی در بازرسی‌ها همکاری کنند.
کد خبر: ۹۲۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 05 December 2020

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: در این روزها و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، مردم با مشکلات متعدد اقتصادی مواجه هستند و متاسفانه برخی افراد سودجو، واسطه‌گر و محتکر از این فضا به نحو احسن به نفع خود استفاده می‌کنند؛ همینطور تحت فشار گذاشتن دیگر اقشار جامعه برایشان اهمیتی ندارد.

وی با بیان اینکه در این روزها بازرسان سازمان صمت و تعزیرات در کف بازار قرار دارند، گفت: در بسیاری از این موارد مسئولان این سازمان از کمبود نیرو گلایه کرده‌اند که البته حق هم دارند. حوزه اصناف و بازار بسیار گسترده‌ است و کنترل کردن این حجم از گستردگی از عهده بازرسان خارج است. در همین راستا سپاه استان نامه‌ای به رئیس سازمان صمت استان ارسال کرده و آمادگی خود را برای کمک به بازرسان اعلام کرده است.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه بسیجیان زنجانی آمادگی این را دارند در کار نظارت و بازرسی کمک حال سازمان صمت، تعزیرات و اتاق اصناف باشند، تصریح کرد: بسیجیان سلحشور زنجانی به شکل شبانه‌روزی آمادگی این را دارند که با این سازمان‌ها همکاری کنند فلذا ساعت کاری صبح تا ظهر برای این بسیجیان معنایی ندارد. البته بسیج اصناف همواره کمک حال سازمان صمت بوده است.

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان همواره از اول انقلاب تاکنون به وظیفه‌شناسی معروف هستند، تصریح کرد: هرکجا که انقلاب و نظام نیاز به کمک داشته باشد، بسیجیان آتش به اختیار عمل کرده و به یاری نظام شتافته‌اند. این بسیج یادگار امام راحل برای ملت ایران است.

سرهنگ طهماسبی در پایان  با هشدار به احتکارکنندگان کالاهای اساسی جامعه گفت: "اطلاعات سپاه" به دنبال شماست و اجازه نخواهیم داد شما عرصه اقتصادی را برای مردم تنگ‌تر کنید. هر کسی در این شرایط از سختی‌های مردم سوءاستفاده کند و به این ترتیب به‌‌دنبال تأمین منافع خود باشد، قطعاً با محکم‌ترین پاسخ اطلاعات سپاه مواجه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار