رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: بر اساس مصوبه اخیر ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و تایید نماینده ولی فقیه در استان ، این هفته نماز جمعه در مناطق با وضعیت بحرانی و قرمز برگزار نخواهد شد.
کد خبر: ۹۲۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸ 03 December 2020

حجت‌الاسلام ناصر نصیری روز پنجشنبه افزود: در راستای مبارزه با این ویروس منحوس و ریشه‌کن کردن آن اعمال محدودیت‌های کرونایی همزمان با سراسر کشور در اردبیل نیز اعمال شده که امیدواریم این محدودیت‌ها در کاهش بیماری موثر واقع شود.

وی با بیان اینکه ستاد برگزاری نماز جمعه تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا است، اظهارداشت: امیدواریم با کمک خداوند متعال و با رعایت توصیه‌های بهداشتی ویروس کرونا شکست خورده و برگزاری فریضه نماز جمعه در کشورمان بار دیگر میسر شود.

به گزارش ایرنا، استان اردبیل هم‌اینک در زمینه شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد و بر اساس گزارش رسمی، شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد و مشگین‌شهر در وضعیت قرمز، گرمی، خلخال و بیله‌سوار در وضعیت نارنجی و نمین، نیر، کوثر، سرعین و اصلاندوز در وضعیت زرد قرار دارند.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده طی شبانه‌روز گذشته ۱۱ نفر از مبتلایان به کووید.۱۹ در این استان جان خود را از دست داده و ۶۷ نفر بیمار جدید نیز در مراکز درمانی بستری شدند.

مجموع جان‌باختگان کرونا در استان اردبیل به یک‌هزار و ۸۴ نفر رسیده است.

هم‌اکنون با تکمیل ظرفیت پذیرش مبتلایان جدید کرونا و با ادامه روند فعلی، فشار مضاعفی بر مراکز درمانی استان اردبیل در خصوص پذیرش و درمان مبتلایان کرونا وارد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار