رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: براساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا شهرستان بوشهر به عنوان تنها شهرستان قرمز در این استان در پی اجرای محدودیت‌های آبان و آذر ماه جاری از این وضعیت خارج و نارنجی شد.
کد خبر: ۹۲۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸ 02 December 2020

 دکتر سعید کشمیری روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: همچنین بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، هم اکنون هیچ یک از شهرستان‌های این استان دروضعیت قرمز کرونایی قرار ندارند.

وی اضافه کرد: بر این اساس شهرستان‌های بوشهر و گناوه در شرایط نارنجی و شهرستان‌های دشتستان، دیلم، تنگستان، دشتی، دیر، کنگان، جم و عسلویه در وضعیت زرد قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تاکید کرد: وضعیت‌های جدید کرنایی شهرستان‌های استان بوشهر از روز شنبه ۱۵ آذر اجرایی می‌شود و هنوز مصوبه‌های ستاد ملی کرونا درباره شهرهای با وضعیت قرمز در مورد بوشهر اعبتار دارد.

وی ادامه داد: همچنین وضعیت زرد برای شهرستان دیر و وضعیت نارنجی برای هشت شهرستان دیگر تا جمعه ۱۴ آذر به قوت خود باقی است و ۱۵ آذر وضعیت‌های جدید اعمال و اجرایی می‌شود.

براساس اعلام دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشه، با اعمال محدودیت‌های کرونایی در آبان و آذر ماه شمار بستری‌های ناشی از ابتلا به این ویروس در بیمارستان‌های این استان از ۳۵۰ نفر به ۱۲۰ نفر کاهش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار