مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: طرح ناظران سلامت همزمان با طرح محله محور مبارزه با کرونا، با همکاری هلال احمر، سپاه امیرالمومنین (ع) و دانشگاه علوم پزشکی در استان آغاز شده است.
کد خبر: ۹۲۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲ 02 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ علی اصغر علی اکبری اظهار مرد: طرح ناظران سلامت به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا، جلوگیری از شیوع آن و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها در استان ایلام آغاز شد.

وی با اشاره به هدف اجرای طرح ناظران سلامت، افزود: این طرح در قالب همکاری اعضای جوانان هلال احمر با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی و نیروهای بسیجی سپاه امیرالمومنین (ع) استان در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی و در راستای صیانت از سلامت هموطنان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح استان آغاز به کار کرده است.

علی اکبری با اشاره به نحوه اجرای طرح مذکور، تصریح کرد: هر تیم از ناظران سلامت به همراه کارشناسان بهداشت و نیروهای بسیجی در محله‌های شهر و در بین اقشار مختلف مردم به‌ویژه اصناف و بازاریان مراجعه می‌کنند و ضمن بازدید از مراکز تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت همکاری در زمینه آموزش عمومی و توصیه‌های بهداشتی، توزیع بروشورهای بهداشتی و تکمیل چک لیست‌های مربوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تحویل به کارشناسان بهداشت محیط کار فعالیت می‌نمایند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم و پایبندی به محدودیت‌های کرونایی اعمال شده از راهکارهای کنترل و مهار ویروس کرونا و به حداقل رساندن آمار جانباختگان بیماری کرونا است که جمعیت هلال احمر، در این راستا و برای حفاظت از سلامت هم استانی‌ها برای اجرای طرح ناظران سلامت اقدام کرده است./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار