بافت فرسوده استان اصفهان با پرداخت تسهیلات بانکی نوسازی می‌شود.
کد خبر: ۹۲۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲ 30 November 2020

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه تسهیلات بانکی برای نوسازی بافت‌های فرسوده در شهر‌های استان اصفهان پرداخت می‌شود گفت: تسهیلات بانکی بازآفرینی شهری بصورت ترکیبی با سه نرخ ۹، ۱۶ و ۱۸ درصد پرداخت می‌شود که در این زمینه ماهیت متقاضی، نوع ساخت‌وساز و شهر محل اجرای طرح قابل توجه است.
امیر زاغیان مزایای این طرح را، نیاز نداشتن به سپرده‌گذاری برای دریافت تسهیلات و امکان دریافت آن با ارائه سند تک برگ بیان کرد و گفت: در این طرح ضمن ارائه تسهیلات بانکی، از طرف شهرداری‌ها نیز امکان تخفیف حداقل ۵۰ درصد عوارض ساخت، تراکم ساخت و تقسیط بقیه آن وجود دارد.
وی افزود: قابلیت تبدیل تسهیلات به فروش اقساطی و تقسیط آن به مدت حداکثر ۱۲۰ ماه از دیگر مزایای تسهیلات بانکی بازآفرینی شهری است.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه ثبت‌نام و استفاده از این تسهیلات بانکی در دو مرحله اجرا می‌شود گفت: در مرحله نخست متقاضیان به سامانه ارائه تسهیلات بافت فرسوده به نشانی Facility.udrc.ir مراجعه کرده و پس از ثبت نام، پیامک رمز ورود دریافت می‌کنند.
امیر زاغیان افزود: در مرحله دوم متقاضیان پس از ورود مشخصات طرح در همین سامانه، از طریق پیامک، شماره پرونده دریافت می‌کنند سپس اطلاعات به سرپرستی بانک مسکن ارسال می‌شود.
وی گفت: پس از بررسی سرپرستی بانک مسکن پیامکی برای متقاضیان ارسال می‌شود و آنان می‌توانند بدون مراجعه حضوری به این اداره، با ورود به سامانه بانک مسکن به نشانی Loan.bank-maskan.ir بقیه اطلاعات را تکمیل کنند و پس از دریافت پیامک از شعبه برای مراجعه حضوری به بانک اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار