موارد مثبت ابتلا به کرونا در استان اصفهان از ۶۰ درصد به حدود ۴۵ درصد رسیده است.
کد خبر: ۹۲۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱ 30 November 2020

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی برای مشاغل گروه سه و چهار در حال حاضر تعداد بیماران بستری و سرپایی روندی کاهشی گرفته و موارد مثبت ابتلا به کرونا که پیش ازاین ۶۰ درصد بود اکنون به ۴۵ درصد رسیده و این شیب کاهشی مطلوب است.
آرش نجیمی، بیماران بستری در مراکز درمانی را رو به کاهش دانست و افزود: پیش از اعمال محدودیت‌ها بیش از دو هزار بیمار در مراکز درمانی این استان بستری بودند در حالیکه با اعمال محدودیت‌های جدید مجموع بیماران بستری در مراکز درمانی به هزارو ۸۰۰ نفر رسیده و این کاهش روند بستری کمک می‌کند تا بیمارستان جدید اضافه نشود.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: امید می‌رود که اعمال محدودیت‌ها همچنین به روند کاهش تعداد بیماران حاد و مرگ ومیر بیماران تاثیرگذار باشد.
آرش نجیمی افزود: بیش از ۳۸۰ بیمار حاد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند و امید است تا پایان هفته تعداد فوتی‌های کرونا با کاهش روبرو شود.
وی گفت: تست‌های سریع تشخیص کرونا وارد اصفهان شده و به مراکز ۱۶ ساعته اختصاص یافته است و این تست‌ها در تشخیص کرونا بیماران سرعت بخشیده است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: درصورت ادامه روند اعمال محدودیت‌های کرونا تا پایان آذر نتیجه مطلوبی از کاهش روند بیماری حاصل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار