احسان ادیبی
احسان ادیبی استارت تیم سپاهان را در لیگ برتر فوتبال ضعیف عنوان کرد گفت: این مساله طبیعی بود با توجه به اینکه سپاهان از مربی جوان و تازه کار بهره می برد لازم است زمان داده شود تا این مربی بتواند اهداف تاکتیکی خود را به کرسی بنشاند.
کد خبر: ۹۲۰۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵ 30 November 2020

به گزارش تابناک، بازیکن سابق سپاهان با شاره به اینکه سپاهان توانست دو بازی بعدی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد اما این تیم هنوز به هماهنگی لازم خود نرسیده است ادامه داد: سپاهان با دارا بودن مهره های تاثیرگذار و ساختار منسجم در تیم به طور قطع بهتر خواهد شد .

وی تاکید کرد: روال هماهنگی از بازیکن به مربی ومربی به مدیریت باشگاه و از مدیریت به هیئت مدیره و کارخانه است این سلسله مراتب خوبی را پشت سر گذاشته است که سپاهان امسال بتواند نتیجه خوبی را کسب کند و در مجموع به اهدافی که از پیش تعیین شده است دست پیدا کند .

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: با توجه به اینکه هواداران چهره محبوب خود را در کنار تیم می بینند و باشگاه نیز به این اسطوره احترام گذاشته وامیدوارم این حمایت تداوم داشته باشد گرچه که پستی و بلندی های زیادی در ادامه راه وجود دارد .

ادیبی گفت: سپاهان راه بسیار سختی در ادامه کار دارد که باید با تمرکز بالا و آرامش و حمایت از جانب همه از کارخانه و مدیریت تا هواداران را در کنار خود داشته باشد.

وی در مورد بازی سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال که در مقابل سایپا قرار خواهد گرفت توضیح داد: سایپا تیم سالم و جوانی است که هر ساله بازیکنان جوانی را به جامعه فوتبال کشور معرفی می کند معمولا در بستن تیم از 70 درصد بازیکن جوان و گمنام لیگ برتری استفاده می کند بازیکنان جوانی که اینده دار هستند و بقیه بازیکنان باتجربه در لیگ برتر حسین ماهینی محسن مسلمان صادق بارانی و چنین بازیکنانی که می توانند به شاکله تیم در کنار بازیکنان جوان کمک کنند .

ادیبی افزود: بازیکنان جوانی که می گیرند از تیم های ملی و از تیم های رده های پایه خود می گیرد و اکادمی باشگاههای دیگر که رشد کردند که می تواند در ایجاد انگیزش کمک کند و شادابی تیمی را به آنها اضافه کند و مربی می تواند با داشتن چنین بازیکنانی تفکرات خود را به راحتی به تیم القا کند و اگر این تیم دچار افت روحی نشود و حاشیه ای برای ان ها ایجاد نشود تیم خوبی خواهند بود.

این کارشناس فوتبال اظهار کرد: سپاهان باید مراقب تیم سایپا باشد این تیم جوان و پرخطری است و بازیکنی به نام محسن مسلمان را در اختیار دارد مسلمانی که اعتقاد دارم یکی از بازیکنان تاثیر گذار در لیگ برتر است هرچند در سپاهان با توجه به شرایطی که بود نتوانست حضوری پررنگ داشته باشد اما فکر می کنم بتواند در سایپا موفق باشد. مهرداد ابری هافبک دونده شوت زن خلاق را در اختیار دارد حسین ماهینی که نفوذهای خطرناکی از جناحین انجام می دهد و صادق بارانی که نبض بازی را در دست می گیرد.

وی گفت: با توجه به میزبانی سپاهان باید خیلی مراقب این بازیکنان باشد و برای مهار انها برنامه داشته باشد تا بتواند دقایق بازی را کنترل و به نتیجه مطلوب دست پیدا کند.

ادیبی در مورد وضعیت تیم ذوب آهن گفت: ذوب اهن با توجه به اینکه همیشه دچار تغییرات بوده مدتی تغییرات مدیریتی و بارها و بارها تغییرات کادر فنی داشته است و تغییرات بازیکنان نیاز به زمانی برای هماهنگی دارد گرچه ذوب اهن این زمان را تا حدی در اختیار داشت و باید این انتظار را می داشتیم که با توجه به این شرایط هفته های ابتدایی لیگ نتایج خیلی مطلوبی را بگیرد .

وی ادامه داد: هر چند نتایج خیلی ضعیفی نگرفت 3 تساوی که یکی از انها خارج از خانه و ده نفره بودند و می توان نتیجه هر 3 بازی قابل قبول دانست اما از این زمان به بعد جایی است که شخصیت تیم و جایگاه واقعی تیم ها در جدول ارام ارام نمودار می شود باید دید دو تیم ذوب اهن و صنعت نفت ابادان که دقیقا تیم های دهم و یازدهم جدول هستند می توانند جهش داشته باشند.

این کارشناس فوتبال بیان داشت: ذوب اهن گرچه فوتبال شناوری از خود به نمایش نگذاشته است و دچار سردرگمی هایی بوده است اما می توان به اینده این تیم امیدوار بود و باید دید که رحمان رضایی علیرغم اینکه همه امکانات و خواسته هایی که داشته را براورده کرده است در اینده چه نتایجی را رقم می زند .

وی در مورد بازی ذوب آهن در هفته چهارم لیگ عنوان کرد: در ان طرف میدان تیم های ابادانی معمولا فوتبال شناوری انجام می دهند فوتبال مالکانه و تماشاگر پسند و این طور که دیدم روی ضربات ایستگاهی نیز برنامه دارند و این می تواند کار را برای ذوب آهن سخت کند.

ادیبی اضافه کرد: طالب ریکانی یک بازیکنان تاثیرگذار این تیم است و می تواند در روند بازی و نتیجه تاثیرگذار باشد و شاگدان رحمان رضایی باید این بازیکن را زیر نظر داشته باشند ضربات ایستگاهی خیلی خوبی می زند حرکات پا به توپ و شوتهای خوبی دارد و از تکنیک بالایی برخوردار است باید به اعتقاد من ذوب اهن در شرایطی اب و هوایی خوبی به ابادان می رود و تماشاگران این تیم نیز در استادیوم نیستند و زمین نفت زمین خوبی است از این فرصت استفاده کند و به فکر ابتدا تک امتیاز و نیم نگاهی به 3 امتیاز باشد تا بتواند جایگاه خود را در جدول بهبود بخشد و کم کم به بالای جدول و جمع مدعیان برسد .

وی گفت: گرچه این اتفاق برای ذوب اهن رخ ندهد دوباره انها را فانوس به دست خواهیم دید و شرایط انها مثل سالهای قبل بحرانی خواهد شد امیدوارم شخصیت تیم های اصفهانی در خور شخصیت فوتبال اصفهان به نمایش گذاشته شود.

برچسب ها: سپاهان ، ذوب آهن ، لیگ برتر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار