اخطار هواشناسی
اداره کل هواشناسی استان برای سه روز آینده از تشدید فعالیت سامانه بارشی، سردی هوا و لغزندگی جاده‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷ 27 November 2020

کارشناس اداره کل هواشناسی استان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته شاهد فعالیت سامانه ناپایدار بر روی استان بودیم گفت: از دیشب تا ساعت ۹ صبح امروز جمعه ۷ آذر، شهرستان‌های فریدونشهر با ۲۴.۷، بوئین میاندشت با ۱۳.۲ و خوانسار با ۹.۴ میلی متر بیشترین بارش را در استان اصفهان داشتند.
محمدرضا رفیعی با تاکید بر اینکه در سه روی آینده هم جوی ناپایدار را همراه با بارش باران، برف و مه‌آلودگی به ویژه در مناطق غرب و جنوب استان شاهد هستیم افزود: اوج فعالیت این سامانه بارشی یکشنبه نهم آذر خواهد بود و احتمال جاری شدن روان‌آب‌ها، لغزنگی و مه‌گرفتی در جاده‌ها دور از انتظار نیست.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان اضافه کرد: مردم از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‎ها و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند و کشاورزان هم برای حفظ محصولات خود تدابیر لازم را بیندیشند.
به گفته رفیعی رانندگان هم در سه روز آینده هنگام تردد ضروری در مناطق کوهستانی و محور‌های مواصلاتی استان همراه داشتن وسایل و تجهیزات زمستانی را فراموش نکنند.
وی دمای هوای اصفهان را برای ۲۴ ساعت آینده در گرمترین ساعات ۱۱ و در سردترین ساعات ۹ درجه سانتی گراد پیش بینی کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته خوروبیابانک با ۱۳ درجه و بویین میاندشت با ۲ درجه سانتی گراد سردترین مناطق استان بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار