سخنگوی ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در اصفهان گفت: بر اساس مصوبه هیات دولت، هفته آینده ادارات دولتی ۱۴ شهر قرمز کرونایی این استان تعطیل شدند.
کد خبر: ۹۱۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱ 27 November 2020

حجت‌اله غلامی با بیان این که ۱۴ شهرستان این استان در وضعیت قرمز هستند، اظهارداشت :همه ادارات دولتی تعطیل هستند، مگر کارکنانی که حضورشان ضروری است و یا بالاترین مقام اجرایی دستگاه‌ها که حضور آنها تنها برای انجام کارهای ضروری لازم است.

وی ادامه داد: نیروهای بخش خدمات و حوادث دستگاه‌هایی از جمله آب، برق، گاز و شهرداری‌ها و امداد و نجات در محل کار حاضر خواهند بود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در اصفهان با اشاره به ترددها  خودروها در استان گفت: کاهش ترددها در روزهای اخیر خیلی خوب بوده و تردد ورودی به استان ۴۷ درصد و ترددهای داخل شهری حدود ۳۰ درصد کاهش داشته است.

غلامی خاطرنشان کرد: بیش از ۹۰ درصد هم استانی‌ها محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار صبح را رعایت کردند.

وی اضافه کرد: محدودیت فعالیت مشاغل هم در وضعیت مناسبی قرار دارد و بالای ۸۵ درصد و در برخی از شهرستانها تا ۹۵ درصد رعایت شده است.

شهرهای دارای وضعیت قرمز در استان شامل اصفهان، کاشان،  آران و بیدگل، اردستان، تیران و کرون، خمینی شهر، شهرضا، فریدن، فلاورجان، لنجان، مبارکه، نایین، گلپایگان و نطنز هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار