24 آذر
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان گفت: در نشست شورای مسکن استان، این زمان به ‌عنوان آخرین مهلت متقاضیان مسکن ملی در استان برای واریز آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی تعیین شد.
کد خبر: ۹۱۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴ 26 November 2020

امیر زاغیان افزود: متقاضیان این طرح پس از ثبت نام و دریافت پیامک، ۱۰ روز کاری فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت مدارک خود را تکمیل کنند.
وی با بیان اینکه پس از بررسی و تأیید مدارک برای متقاضیان واجد شرایط پیامک واریز وجه ارسال می‌شود گفت: متقاضیان بعد از دریافت پیامک برای وایز وجه اولیه ۱۵ روز فرصت دارند.
سامانه جامع طرح اقدامی ملی مسکن به نشانی الکترونیکی https://tem.mrud.ir برای ثبت نام و پیگیری درخواست متقاضیان در نظر گرفته شده است.
زاغیان تأکید کرد:این مهلت برای متقاضیانی که در دوره‌های قبلی ثبت‌نام کردند تا ۲۹ آبان بوده و به پایان رسیده است.
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان افزود: برای بررسی و تأیید مدارک متولیان (بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید) نیز فرصت ۱۰ روزه در نظر گرفته شده که آخرین مهلت آن نهم آذر است.
زاغیان تصریح کرد: در صورت تکمیل مدارک و واریز وجه، متقاضیان مسکن ملی در استان اصفهان، از سامانه حذف و رد درخواست می‌شوند.
وی تأکید کرد: در صورتی که بنابه عللی همچون مشکلات تلفن همراه ، متقاضیان پیامکی دریافت نکردند موضوع را به صورت غیرحضوری به دفاتر پیشخوان دولت اطلاع دهند چرا که زمانبندی‌های تعیین شده به کارگزاران طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان ابلاغ شده و مطابق با آن عمل می‌ شود.
سهم استان اصفهان در طرح اقدام مسکن ملی بیش از ۷۰ هزار واحد است که حداکثر تا دو سال آینده به مرور به متقاضیان واگذار می شود.
در این طرح ،متقاضیان کلانشهر اصفهان می توانند یکی از دو شهر بهارستان و فولادشهر را انتخاب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار