استاندار اصفهان گفت: بیمارستان الزهرا(س) با قدمت بیش از ۶۰ سالی با مسائل و مشکلات متعددی مواجه شده و نیازمند رسیدگی جدی است.
کد خبر: ۹۱۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸ 26 November 2020

عباس رضایی افزود: بیمارستان الزهرا (س) بعنوان چشم و چراغ بهداشت و درمان این استان امروز با مسائل بسیاری مواجه شده است و در شرایط کنونی دیگر کارایی لازم را ندارد.

وی ادامه داد: مسوولان برنامه و بودجه کشور باید بازدیدی از مراکز درمانی این استان داشته باشند تا با کمبودها و مشکلات اصفهان آشنا شوند؛ دید و نگرش مسوولان برنامه و بودجه کشور در مورد اصفهان منطبق با واقعیات نیست و فکر می کنند که وضعیت بهداشت و درمان این استان بسیار خوب است.

استاندار اصفهان اظهار داشت: تعداد تخت‌ها در بیمارستان الزهرا اصفهان از میانگین کشوری کمتر است.  

وی با بیان اینکه باید بیمارستان جدیدی در این شهر احداث شود تاکید کرد: اصفهان چیزی کمتر از ارومیه ندارد که در پنج سال گذشته ۲ بیمارستان با ۶۰ هزار متر مربع زیربنا در آن ساخته شده است.

رضایی گفت: تنها تعدادی کاشی روی دیوارهای کاه گلی بیمارستان امین اصفهان چسبانده شده و گمان می رود که کار مثبتی انجام داده ایم در حالی که  باید طرح‌های بهداشت و درمان اصفهان با نظر دانشگاه علوم پزشکی اولویت بندی شود و تعمیر و تجهیز بیمارستان الزهرا در اولویت قرار گیرد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: این بیمارستان در زمان حاضر شرایط خوبی ندارد و در صورت تعطیلی آن با مشکل شدیدی مواجه خواهیم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار