مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۳۱۲ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه در شبکه آب و فاضلاب این استان انجام شده است.
کد خبر: ۹۱۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵ 24 November 2020

هاشم امینی هدف از انجام عملیات توسعه و اصلاح را بهبود در آبرسانی در مناطق مختلف شهری و روستایی و ارتقای شبکه فاضلاب این استان برشمرد و افزود:  علاوه بر موارد ذکر شده، بهره‌وری در مصرف آب، جلوگیری از هدررفت مایه حیات، ارتقای کیفیت و بهره‌گیری موثر از فاضلاب از مزایای اجرای طرح‌های توسعه و اصلاح در شبکه آب و فاضلاب اصفهان به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به اینکه در این مدت ۱۷۳ کیلومتر توسعه شبکه آب در استان انجام گرفت تصریح کرد: ۶۹ کیلومتر اصلاح شبکه آب دیگر اقدام این بخش بود و در بخش فاضلاب نیز ۶۵ کیلومتر لوله گذاری و پنج کیلومتر اصلاح شبکه انجام گرفت.

امینی با بیان اینکه در ۶ ماه نخست امسال ۱۰ هزار  و ۱۷۹ انشعاب جدید در بخش آب استان اصفهان ایجاد شد خاطرنشان کرد: در این مدت ۹ هزار و ۱۱۸ انشعاب هم در بخش فاضلاب استان به انشعابات قبلی افزوده شد.

وی همچنین با اشاره به کاهش منابع آبی بویژه ذخیره سد زاینده رود گفت: اجرای سریع طرح‌های انتقال و تامین آب در منطقه ضروری است و سامانه دوم آبرسانی اصفهان هم از لحاظ حفظ جان مردم و جلوگیری از وقوع بحران‌ها اهمیت بالایی دارد.

امینی افزود: با اقدامات صورت گرفته قرار است تا تابستان سال آینده بخشی از این سامانه در چرخه تامین آب قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه مصرف آب همزمان با همه گیری بیماری کووید-۱۹ حدود ۲۰ درصد افزایش یافت اظهارداشت: امیدواریم مردم اصفهان که در مصرف بهینه آب در کشور پیش رو هستند در ماه‌های سرد پیش رو که شیوع ویروس همچنان تداوم دارد از هدررفت آب جلوگیری کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار