باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: اگر سریال اشتباه‌های داوری و پایمال شدن حق تیم فوتبال ذوب‌آهن در لیگ برتر ادامه یابد، این باشگاه از لیگ برتر کناره‌گیری خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲ 24 November 2020

روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد: در پی ادامه سریال اشتباهات داوری و پایمال شدن حق تیم فوتیال ذوب‌آهن در لیگ برتر باشگاه‌های کشور، این باشگاه در نامه‌ای سرگشاده خطاب به وزیر ورزش و جوانان، برآیند برخورد ناعادلانه با تیم فوتبال ذوب‌آهن را سبب کناره گیری این باشگاه از لیگ برتر ذکر کرد.

در این نامه آمده است: باشگاه فرهنگی، ورزشی ذوب‌آهن اصفهان طی قریب به نیم قرن تلاش شبانه‌روزی با فعالیت در ده‌ها رشته در ۲ رده آقایان و بانوان و تربیت هزاران ورزشکار ملی‌پوش با به بدوش کشیدن بار اصلی ورزش استان در برخی از رشته‌ها و نمایندگی ورزش جمهوری اسلامی در  آسیا و حتی جهان، نقشی بی‌بدیل در ورزش استان شهیدپرور اصفهان و میهن عزیز اسلامی‌مان داشته و دارد.

در ادامه این نامه با اشاره به تاثیر نتایج تیم فوتبال این باشگاه نزد هزاران هوادار و کارگران کارخانه ذوب‌آهن تصریح شده است: با این همه و در کمال تعجب و با وجود اخطارها و هشدارهای قبلی باشگاه و اعتراضات گسترده هواداران و اذعان کارشناسان و حتی متولیان رسمی داوری فوتبال کشور، اتفاقی که در بیانیه نخست این باشگاه مبنی بر ضرب‌المثل "سالی که نکوست از بهارش پیداست" پیش‌بینی کرده بودیم، بوقوع پیوست و سریال حق‌کشی‌ها و ناداوری‌ها با شدت بیشتری اتفاق افتاد که گویی بنایی بر بازایستادن هم ندارد.

در نامه باشگاه ذوب‌آهن اضافه شده است: حتی در این زمینه صاحب رکورد سریعترین دریافت کارت قرمز در لیگ برتر هم شدیم، گویی دستهایی پیدا و پنهان نه‌تنها علیرغم اعتراف به اشتباه کمیته محترم داوران در رویه داوری مسابقات تیم فوتبال ذوب‌آهن تغییری ندادند بلکه با تمسخر اعتراضات ما، سختگیری و بی‌عدالتی را به اوج رساندند و نمک بر زخممان پاشیدند.

در این نامه هشدار داده شده است: در صورت ادامه این روند که به معنای بیهوده بودن حضور و تلاش ما در عرصه فوتبال کشور و  برای جلوگیری از به هدر رفتن میلیاردها ریال بیت‌المال و هزاران نفر_ ساعت وقت و استعداد ورزش در این زمینه است، از ادامه حضور در لیگ برتر فوتبال امتناع کرده و عطای لیگ را بر لقای مافیای بُرد و باخت و دست‌های پشت پرده آن خواهیم بخشید.

این باشگاه در نامه خود از وزیر ورزش و جوانان درخواست کرد تا با صدور دستور و اقدامی عاجل در این زمینه، از تضییع بیشتر حق باشگاهی به قدمت و افتخارات باشگاه ذوب‌آهن و هزاران ورزشکار و خادم ورزش میهن و دلشکستگی بیشتر هزاران هوادار و کارگران شریف کارخانه ذوب‌آهن و مردم شریف استان شهیدپرور اصفهان جلوگیری کند.

رونوشت نامه مذکور برای مدیرعامل محترم شرکت  ذوب‌آهن، ریاست هیات مدیره این شرکت، ریاست فدراسیون فوتبال و ریاست سازمان لیگ فوتبال نیز ارسال شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار