دستگاه اندازه گیری لرزش الکتروپمپ‌های مرکز انتقال نفت و تأسیسات شهید بهشتی اصفهان به همت کارشناسان واحد ابزار دقیق منطقه با امکانات داخلی طراحی و ساخته شد.
کد خبر: ۹۱۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴ 23 November 2020
رئیس واحد ابزاردقیق و کنترل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه اصفهان، گفت: با توجه به اهمیت لرزش پمپ و گیربکس در مرکز انتقال نفت و تأسیسات شهید بهشتی و صحه گذاری بر ارقام مشاهده شده، این واحد اقدام به طراحی و ساخت دستگاهی قابل حمل برای اندازه گیری لرزش کرد.
علی اکبر حیدرپور افزود: در ساخت این دستگاه از کارت‌های بدون استفاده قدیمی استفاده شده است.
وی گفت: پیش از ساخت این دستگاه عیب یابی مدار‌های لرزش ،  نیاز به صرف زمان زیاد داشت که با کمک دستگاه ساخته شده جدید، دقت و سرعت عیب یابی تجهیزات نصب شده در لوپ لرزشی (Vibration Loop) بیشتر شده است.
منطقه خطوط لوله و مخابرات نفت اصفهان یکی از مناطق ۱۲ گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است که با بهره گیری از ۱۸ دستگاه توربوپمپ سولزر با قدرتی معادل ۳۰۰ هزار اسب بخار ،روزانه بیش از نیم میلیون بشکه نفت خام را از امیدیه خوزستان با طی مسیر ۴۰۰ کیلومتر به اصفهان منتقل می کند که علاوه بر تامین خوراک پالایشگاه اصفهان، بخشی از خوراک پالایشگاه های تهران و تبریز را نیز تامین می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار